Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - Onepress
ISBN: 978-83-283-4296-5
stron: 232, Format: audiobook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczÄ… trudnÄ… i bardzo pracochÅ‚onnÄ…. O ileż Å‚atwiej zainteresować nowÄ… propozycjÄ… osobÄ™, która już wczeÅ›niej coÅ› u nas kupiÅ‚a! OczywiÅ›cie tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usÅ‚ug okoÅ‚osprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doÅ›wiadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsÅ‚ugi nie należy do Å‚atwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje siÄ™ osobiÅ›cie od trzydziestu lat.
Za poÅ›rednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli siÄ™ z TobÄ… wÅ‚asnymi doÅ›wiadczeniami i wiedzÄ… z zakresu obsÅ‚ugi klienta, jakÄ… zdobyÅ‚ w ciÄ…gu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywnoÅ›ci. SiÄ™ga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na caÅ‚ym Å›wiecie. PamiÄ™ta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalajÄ…ce wypracować pozytywnÄ… postawÄ™ wobec klientów oraz... narzuconych przez zagranicznÄ… centralÄ™ procedur postÄ™powania, które nijak majÄ… siÄ™ do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić siÄ™ przed klientem trudnym. Wszystko po to, byÅ›cie obaj – Ty i Twój klient – mieli wyÅ‚Ä…cznie pozytywne doÅ›wiadczenia!
Osoby które kupowały "Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)