Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - Onepress
ISBN: 978-83-8175-253-4
stron: 348, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,92 zł (poprzednio: 59,16 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,24 zł)
PodjÄ™cie decyzji o wspóÅ‚pracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencjÄ… strategii przedsiÄ™biorstwa) to dziaÅ‚anie perspektywiczne na wiele lat. PodstawÄ… wspóÅ‚pracy miÄ™dzy stronami sÄ… porozumienia i umowy, które stanowiÄ… rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadajÄ…ce za wspóÅ‚pracÄ™ z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowaÅ‚y sztukÄ™ negocjacji i zdobyÅ‚y kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.
Z pomocÄ… w przygotowaniu siÄ™ do negocjacji i opanowaniu umiejÄ™tnoÅ›ci niezbÄ™dnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa KaÅ‚uckiego. Autor przeprowadziÅ‚ badania, które pozwoliÅ‚y na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania siÄ™ do negocjacji w dziaÅ‚ach zajmujÄ…cych siÄ™ wspóÅ‚pracÄ… z kluczowymi klientami. W książce przedstawiÅ‚ trzy możliwoÅ›ci zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisaÅ‚ warunki wdrożenia.
Książka daje wskazówki dotyczÄ…ce zarzÄ…dzania wspóÅ‚pracÄ… z najważniejszymi klientami, porzÄ…dkuje zagadnienia zwiÄ…zane z kompetencjami, jakie powinien posiadać wspóÅ‚czesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzÄ™dzia, które uÅ‚atwiÄ… key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.
Osoby które kupowały "Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Dedykacja
Spis treści
Od Autora
Wstęp
Rozdział 1. Negocjacje w biznesie
1.1. Istota negocjacji biznesowych
1.2. Uwarunkowania procesu negocjacyjnego
1.3. Przebieg procesu
Rozdział 2. Przygotowanie do negocjacji
2.1. Istota przygotowania do negocjacji
2.1.1. Cel przystÄ…pienia do procesu
2.1.2. Partner negocjacyjny
2.1.3. Miejsce spotkań
2.1.4. Oferta handlowa
2.1.5. Budowa zespołu negocjacyjnego
2.1.6. Czas
2.1.7. Strategia negocjacji
2.1.8. Komunikacja
2.1.9. Posiadanie BATNA
2.2. Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji
2.3. Badania dotyczÄ…ce przygotowania siÄ™ do negocjacji
Rozdział 3. Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca
3.1. Zadania na stanowisku key account managera i kupca
3.2. Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca
3.3. Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców
3.4. Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
3.5. Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca
3.6. Analiza bibliometryczna dotyczÄ…ca przygotowania siÄ™ do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
Rozdział 4. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
4.1. Cele badań
4.2. Założenia badawcze
4.3. Model badawczy
4.4. Założenia badawcze
4.5. Przedmiot badań
4.6. Narzędzia badawcze
4.7. Przebieg badań
Rozdział 5. Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych
5.1. Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków
5.2. Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów
5.3. Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów
5.4. Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków
5.4.1. SzczegóÅ‚owy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kÄ…tem wpÅ‚ywu przygotowania na przebieg i efekt koÅ„cowy
5.5. Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
5.6. Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4