reklama - zainteresowany?

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - Onepress

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
ebook
Autor: Krzysztof Kałucki
ISBN: 978-83-8175-253-4
stron: 348, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,92 zł (poprzednio: 59,16 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,24 zł)

Dodaj do koszyka Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

PodjÄ™cie decyzji o wspóÅ‚pracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencjÄ… strategii przedsiÄ™biorstwa) to dziaÅ‚anie perspektywiczne na wiele lat. PodstawÄ… wspóÅ‚pracy miÄ™dzy stronami sÄ… porozumienia i umowy, które stanowiÄ… rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadajÄ…ce za wspóÅ‚pracÄ™ z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowaÅ‚y sztukÄ™ negocjacji i zdobyÅ‚y kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.

Z pomocÄ… w przygotowaniu siÄ™ do negocjacji i opanowaniu umiejÄ™tnoÅ›ci niezbÄ™dnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa KaÅ‚uckiego. Autor przeprowadziÅ‚ badania, które pozwoliÅ‚y na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania siÄ™ do negocjacji w dziaÅ‚ach zajmujÄ…cych siÄ™ wspóÅ‚pracÄ… z kluczowymi klientami. W książce przedstawiÅ‚ trzy możliwoÅ›ci zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisaÅ‚ warunki wdrożenia.

Książka daje wskazówki dotyczÄ…ce zarzÄ…dzania wspóÅ‚pracÄ… z najważniejszymi klientami, porzÄ…dkuje zagadnienia zwiÄ…zane z kompetencjami, jakie powinien posiadać wspóÅ‚czesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzÄ™dzia, które uÅ‚atwiÄ… key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

Dodaj do koszyka Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.