reklama - zainteresowany?

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - Onepress

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
ebook
Autor: Krzysztof Kałucki
ISBN: 978-83-8175-253-4
stron: 348, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,92 zł (poprzednio: 59,16 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,24 zł)

Dodaj do koszyka Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.

Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami. W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenia.

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

Dodaj do koszyka Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.