reklama - zainteresowany?

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz - Onepress

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
ebook
Autor: Joe Girard, Stanley H. Brown
Tłumaczenie: Wacław Sadkowski
ISBN: 978-83-66142-83-1
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2021-03-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,85 zł (poprzednio: 24,80 zł)
Oszczędzasz: 24% (-5,95 zł)

Dodaj do koszyka Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Tagi: Sprzedaż

Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwaÅ‚ mistrzem nr 1 pozytywnego myÅ›lenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.

Ten supersalesman zadziwiÅ‚ AmerykÄ™ opanowujÄ…c do perfekcji sztukÄ™ handlowania. W ciÄ…gu piÄ™tnastoletniej dziaÅ‚alnoÅ›ci sprzedaÅ‚ niewiarygodnÄ… ilość samochodów, ponad trzynaÅ›cie tysiÄ™cy, z rÄ™ki do rÄ™ki, w systemie detalicznym.

KsiÄ™ga Rekordów Guinessa uznaÅ‚a go dwunastokrotnie najwybitniejszym sprzedawcÄ… na Å›wiecie.

W podrozdziale Odnosimy bezkrwawe zwyciÄ™stwa J. Girard pisze: (...) dla prawdziwego handlowca nie ma nic wartoÅ›ciowszego od dokonanej sprzedaży. Jest ona dlaÅ„ tym, czym powrót do domu dla odkrywcy, strzelona bramka dla piÅ‚karza, zwyciÄ™ska bitwa dla generaÅ‚a. Z tym, że kiedy handlowiec coÅ› sprzeda, nikt na tym nie przegrywa. Zarówno sprzedawca jak i klient zyskujÄ…, jeÅ›li transakcja jest uczciwa. Obie strony odnoszÄ… zwyciÄ™stwo. Czy może istnieć coÅ› wspanialszego? (...) Joe Girard doskonale wie na czym polega sprzedaż i potrafi w arkana handlu znakomicie wprowadzić. Tak wiÄ™c, jeÅ›li solidnie przestudiujesz tÄ™ książkÄ™, dowiesz siÄ™:

- Jak skutecznie nawiązywać kontakt z klientem przez telefon
- Jak korzystać z „żywego sÅ‚owa” jako najdoskonalszego instrumentu w nawiÄ…zywaniu kontaktów
- Jak czytać w myślach klienta
- Jak utrzymać kontakt z klientem przez całe życie
- Jak pozyskać przyjaźń ludzi z którymi handlujesz

Dodaj do koszyka Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Spis treści

Dodaj do koszyka Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.