Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - Onepress
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-8087-381-0
stron: 270, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)
Wbrew temu, co twierdzÄ… ludzie, którzy osiÄ…gajÄ… sÅ‚abe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyÅ›lnych okolicznoÅ›ci. Można go osiÄ…gnąć bez wzglÄ™du na rynek, produkt, firmÄ™ czy konkurencjÄ™. Wszystko zależy od czÅ‚owieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.
NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.
NIE opisuje też doÅ›wiadczeÅ„ i przygód autora w Å›wiecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).
Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myÅ›lenia i zestawie umiejÄ™tnoÅ›ci, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usÅ‚yszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko siÄ™ wzbogacić” albo „jak zrzucić wagÄ™ bez ćwiczeÅ„, podwajajÄ…c spożycie wÄ™glowodanów”, skupia siÄ™ na tym, co Å‚Ä…czy wszystkich skutecznych sprzedawców na Å›wiecie, bez wzglÄ™du na branżę i organizacjÄ™, w której pracujÄ…: na ich cechach osobowoÅ›ci oraz posiadanych umiejÄ™tnoÅ›ciach. Opisuje szczegóÅ‚owo dziewiÄ™tnaÅ›cie takich cech i umiejÄ™tnoÅ›ci najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
- samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych;
- odpowiedzialność, czyli przyznawanie siÄ™ do osiÄ…ganych wyników;
- konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią;
- pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy;
- opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieÅ›ci, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem;
- diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta.
Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.
Bez wzglÄ™du na to, czy obsÅ‚ugujesz wielkie korporacje, maÅ‚e firmy, czy klientów indywidualnych, bÄ™dziesz raz po raz wracaÅ‚ do tej książki po sprawdzonÄ… wiedzÄ™, wypróbowane strategie i naprawdÄ™ użyteczne wskazówki.
***
W dzisiejszym Å›wiecie sprzedaży przede wszystkim trzeba umieć siÄ™ wyróżnić. Iannarino jednoznacznie wskazuje, jaki sposób myÅ›lenia i jakie zestawy umiejÄ™tnoÅ›ci sÄ… potrzebne, żeby stać siÄ™ bezcennym dla swoich klientów i osiÄ…gnąć wiÄ™cej, niż wydawaÅ‚o siÄ™ możliwe.
Jill Konrath, autorka książek Agile Selling i SNAP Selling
Anthony Iannarino jest sprzedawcÄ… nad sprzedawcami – ekspertem, który wie, co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, ponieważ ma doÅ›wiadczenie praktyczne: sam obdzwaniaÅ‚ klientów, budowaÅ‚ relacje z nimi i zamykaÅ‚ transakcje. Ta książka jest niesamowicie przydatnym źródÅ‚em wiedzy dla każdego, kto żyje ze sprzedawania.
Michael Port, autor książki Steal the Show
Anthony zna siÄ™ na sprzedaży, sprzedawcach oraz kierowaniu sprzedażą i jest wystarczajÄ…co odważny, by powiedzieć ci to, co musisz wiedzieć — a nie rzeczy, które chciaÅ‚byÅ› usÅ‚yszeć. To jedna z niewielu osób na naszej planecie, z której rad w tej dziedzinie korzystam.
Mike Weinberg, prezes firmy New Sales Coach i autor książki Sales Management Simplified
***
ANTHONY IANNARINO jest znanym na caÅ‚ym Å›wiecie mówcÄ…, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciÄ…ga Å›rednio 65 tysiÄ™cy czytelników miesiÄ™cznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespoÅ‚u sprzedawców, wygÅ‚asza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w caÅ‚ym kraju i wykÅ‚ada w Capital School of Management and Leadership, bÄ™dÄ…cej częściÄ… Capital University. Mieszka z rodzinÄ… w Westerville w stanie Ohio.
Osoby które kupowały "Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Naturalne sukcesy w sprzedaży 24,58 zł, (5,90 zł -76%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Przedmowa
Wprowadzenie
Część 1. Sposób myÅ›lenia: przekonania i zachowania sprzyjajÄ…ce sukcesowi w dziedzinie sprzedaży
Rozdział 1. Samodyscyplina: sztuka zarządzania sobą
Rozdział 2. Optymizm: pozytywne nastawienie
Rozdział 3. Troska: chęć pomagania innym
Rozdział 4. Konkurencyjność: palące pragnienie bycia najlepszym
Rozdział 5. Pomysłowość: poszukiwanie drogi lub jej wytyczanie
Rozdział 6. Inicjatywa: podejmowanie działań zanim staną się konieczne
Rozdział 7. Wytrwałość: pokonywanie oporu
Rozdział 8. Komunikacja: słuchanie i łączenie
RozdziaÅ‚ 9. Odpowiedzialność: przyznawanie siÄ™ do wyników
RozdziaÅ‚ 10. Opanowywanie elementów nowego sposobu myÅ›lenia w celu wywarcia wpÅ‚ywu
Część 2. Zestawy umiejętności: narzędzia pozwalające odnieść sukces w dziedzinie sprzedaży
Rozdział 11. Zamykanie: proszenie o zobowiązania i uzyskiwanie ich
RozdziaÅ‚ 12. Poszukiwanie nowych klientów: nawiÄ…zywanie relacji i tworzenie możliwoÅ›ci
Rozdział 13. Opowiadanie historii: kreowanie wizji i dzielenie się nią
Rozdział 14. Diagnozowanie: chęć zrozumienia
RozdziaÅ‚ 15. Negocjowanie: tworzenie ukÅ‚adów, w których wszyscy zyskujÄ…
Rozdział 16. Zmysł biznesowy: rozumienie biznesu i tworzenie wartości
Rozdział 17. Zarządzanie zmianami: doprowadzanie do konsensusu i pomaganie innym we wprowadzaniu zmian
RozdziaÅ‚ 18. Przywództwo: tworzenie wyników wraz z innymi i poprzez innych
Rozdział 19. Opanowywanie umiejętności w celu wykreowania przewagi konkurencyjnej
Podziękowania i wyrazy wdzięczności