reklama - zainteresowany?

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - Onepress

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz
ebook
Autor: Anthony Iannarino
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-8087-381-0
stron: 270, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Tagi: Sprzedaż

Wbrew temu, co twierdzÄ… ludzie, którzy osiÄ…gajÄ… sÅ‚abe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyÅ›lnych okolicznoÅ›ci. Można go osiÄ…gnąć bez wzglÄ™du na rynek, produkt, firmÄ™ czy konkurencjÄ™. Wszystko zależy od czÅ‚owieka – od sprzedawcy.

Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.

NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.

NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.

NIE opisuje też doÅ›wiadczeÅ„ i przygód autora w Å›wiecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).

Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myÅ›lenia i zestawie umiejÄ™tnoÅ›ci, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.

Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usÅ‚yszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko siÄ™ wzbogacić” albo „jak zrzucić wagÄ™ bez ćwiczeÅ„, podwajajÄ…c spożycie wÄ™glowodanów”, skupia siÄ™ na tym, co Å‚Ä…czy wszystkich skutecznych sprzedawców na Å›wiecie, bez wzglÄ™du na branżę i organizacjÄ™, w której pracujÄ…: na ich cechach osobowoÅ›ci oraz posiadanych umiejÄ™tnoÅ›ciach. Opisuje szczegóÅ‚owo dziewiÄ™tnaÅ›cie takich cech i umiejÄ™tnoÅ›ci najwybitniejszych sprzedawców, w tym:

  • samodyscyplinÄ™, czyli dotrzymywanie zobowiÄ…zaÅ„ podejmowanych wobec siebie i innych;
  • odpowiedzialność, czyli przyznawanie siÄ™ do osiÄ…ganych wyników;
  • konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizacjÄ™ zamiast strachu przed niÄ…;
  • pomysÅ‚owość, czyli umiejÄ™tność tworzenia wyjÄ…tkowego rozwiÄ…zania na bazie wyobraźni, doÅ›wiadczenia i wiedzy;
  • opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieÅ›ci, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem;
  • diagnozowanie, czyli zaglÄ…danie pod podszewkÄ™ rzeczywistoÅ›ci w celu zrozumienia prawdziwych wyzwaÅ„ i potrzeb klienta.

Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.

Bez wzglÄ™du na to, czy obsÅ‚ugujesz wielkie korporacje, maÅ‚e firmy, czy klientów indywidualnych, bÄ™dziesz raz po raz wracaÅ‚ do tej książki po sprawdzonÄ… wiedzÄ™, wypróbowane strategie i naprawdÄ™ użyteczne wskazówki.

***

W dzisiejszym Å›wiecie sprzedaży przede wszystkim trzeba umieć siÄ™ wyróżnić. Iannarino jednoznacznie wskazuje, jaki sposób myÅ›lenia i jakie zestawy umiejÄ™tnoÅ›ci sÄ… potrzebne, żeby stać siÄ™ bezcennym dla swoich klientów i osiÄ…gnąć wiÄ™cej, niż wydawaÅ‚o siÄ™ możliwe.

Jill Konrath, autorka książek Agile Selling i SNAP Selling

Anthony Iannarino jest sprzedawcÄ… nad sprzedawcami – ekspertem, który wie, co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, ponieważ ma doÅ›wiadczenie praktyczne: sam obdzwaniaÅ‚ klientów, budowaÅ‚ relacje z nimi i zamykaÅ‚ transakcje. Ta książka jest niesamowicie przydatnym źródÅ‚em wiedzy dla każdego, kto żyje ze sprzedawania.

Michael Port, autor książki Steal the Show

Anthony zna siÄ™ na sprzedaży, sprzedawcach oraz kierowaniu sprzedażą i jest wystarczajÄ…co odważny, by powiedzieć ci to, co musisz wiedzieć — a nie rzeczy, które chciaÅ‚byÅ› usÅ‚yszeć. To jedna z niewielu osób na naszej planecie, z której rad w tej dziedzinie korzystam.

Mike Weinberg, prezes firmy New Sales Coach i autor książki Sales Management Simplified

***

ANTHONY IANNARINO jest znanym na caÅ‚ym Å›wiecie mówcÄ…, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciÄ…ga Å›rednio 65 tysiÄ™cy czytelników miesiÄ™cznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespoÅ‚u sprzedawców, wygÅ‚asza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w caÅ‚ym kraju i wykÅ‚ada w Capital School of Management and Leadership, bÄ™dÄ…cej częściÄ… Capital University. Mieszka z rodzinÄ… w Westerville w stanie Ohio.

Dodaj do koszyka Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

 

Osoby które kupowały "Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Naturalne sukcesy w sprzedaży
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Spis treści

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Przedmowa

Wprowadzenie

Część 1. Sposób myÅ›lenia: przekonania i zachowania sprzyjajÄ…ce sukcesowi w dziedzinie sprzedaży

Rozdział 1. Samodyscyplina: sztuka zarządzania sobą

Rozdział 2. Optymizm: pozytywne nastawienie

Rozdział 3. Troska: chęć pomagania innym

Rozdział 4. Konkurencyjność: palące pragnienie bycia najlepszym

Rozdział 5. Pomysłowość: poszukiwanie drogi lub jej wytyczanie

Rozdział 6. Inicjatywa: podejmowanie działań zanim staną się konieczne

Rozdział 7. Wytrwałość: pokonywanie oporu

Rozdział 8. Komunikacja: słuchanie i łączenie

RozdziaÅ‚ 9. Odpowiedzialność: przyznawanie siÄ™ do wyników

RozdziaÅ‚ 10. Opanowywanie elementów nowego sposobu myÅ›lenia w celu wywarcia wpÅ‚ywu

Część 2. Zestawy umiejętności: narzędzia pozwalające odnieść sukces w dziedzinie sprzedaży

Rozdział 11. Zamykanie: proszenie o zobowiązania i uzyskiwanie ich

RozdziaÅ‚ 12. Poszukiwanie nowych klientów: nawiÄ…zywanie relacji i tworzenie możliwoÅ›ci

Rozdział 13. Opowiadanie historii: kreowanie wizji i dzielenie się nią

Rozdział 14. Diagnozowanie: chęć zrozumienia

RozdziaÅ‚ 15. Negocjowanie: tworzenie ukÅ‚adów, w których wszyscy zyskujÄ…

Rozdział 16. Zmysł biznesowy: rozumienie biznesu i tworzenie wartości

Rozdział 17. Zarządzanie zmianami: doprowadzanie do konsensusu i pomaganie innym we wprowadzaniu zmian

RozdziaÅ‚ 18. Przywództwo: tworzenie wyników wraz z innymi i poprzez innych

Rozdział 19. Opanowywanie umiejętności w celu wykreowania przewagi konkurencyjnej

Podziękowania i wyrazy wdzięczności

Dodaj do koszyka Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.