Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Onepress
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Nikt dzisiaj nie ma wÄ…tpliwoÅ›ci, że standard obsÅ‚ugi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relacjÄ™ z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrÄ… reputacje firmy i stwarza przewagÄ™ nad konkurencjÄ…. W dobie internetu i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potkniÄ™ciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitÄ… obsÅ‚ugÄ™ klientów to najnowsze wydanie Å›wiatowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujÄ…cych siÄ™ sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsÅ‚ugi klienta. DziÄ™ki tej książce dowiesz siÄ™, jak:
- oczarować klientów jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi,
- kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
- postÄ™pować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
- zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakoÅ›ci obsÅ‚ugi,
- radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Osoby które kupowały "Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)