reklama - zainteresowany?

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Onepress

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
ISBN: 978-8-3264-1671-2
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Tagi: Obsługa klienta

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • oczarować klientów jakością obsługi,
  • kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
  • postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
  • zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
  • radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

Dodaj do koszyka Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.