Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi - Onepress
Tytuł oryginału: Dealing With Difficult People
ISBN: 978-83-246-1311-3
okładka: miękka
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,90 zł
Wiedzieć błyskawicznie!
Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny i zrozumiały.
Teraz te wszystkie zasoby możesz nareszcie mieć zawsze pod ręka, w swoim komputerze.
Nadszedł czas eBooków w onepress.pl. Wybierasz swoją książkę, a ona bezzwłocznie znajduje się na Twoim dysku.
To siÄ™ nazywa natychmiastowa informacja!
Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i jej efekty. Zrozumienie motywów uciążliwych zachowań to najlepszy sposób, aby radzić sobie z problemami, jakie z nich wynikają.
"Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi" to recepta na pokonywanie problemów w relacjach międzyludzkich. Ten praktyczny przewodnik nauczy Cię patrzeć z innej perspektywy na zachowania innych; pomoże zrozumieć ich motywy, podpowie, jak reagować w różnych sytuacjach. Roy Lilley wyjaśnia, jak:
- rozpoznawać siedem trudnych typów osobowości;
- docierać do sedna nieporozumień, aby gasić konflikty;
- postępować z ludźmi agresywnymi;
- motywować leniwych współpracowników;
- radzić sobie z trudnymi klientami;
- przyjmować skargi i zażalenia.
eBook zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek i ostrzega przed potencjalnymi zagrożeniami, jakie wynikają z relacji międzyludzkich. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto jest skazany na uciążliwych współpracowników. Pomoże Ci polubić trudnych ludzi, dotrzeć do nich, wywrzeć na nich wpływ i w konsekwencji zmotywować do osiągania lepszych wyników.
Ale to jeszcze nie wszystko, co dla Ciebie przygotowaliśmy...
Ekstra dodatek, super pomysł, jeszcze więcej wiedzy!
Tylko teraz Twój eBook wzbogacony jest w miniSłowniczek polsko-angielsko-niemiecki zawierający pojęcia niezbędne Ci w pracy.
Możesz mieć go zawsze przy sobie i to zupełnie za darmo!
Osoby które kupowały "Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi -- spis treści
O Autorze (7)
Wstęp (9)
- Konwencje użyte w tej książce (9)
1. Krótki kurs na temat relacji międzyludzkich (11)
- Trudny? To na pewno nie ja! (12)
2. Krótki przewodnik po siedmiu klasycznych trudnych typach albo jak zostać ekspertem w czasie potrzebnym na wypicie kawy (15)
- Rozpoznajesz kogoÅ›? (15)
- Najpierw diagnoza (24)
3. Rodzaje konfliktów i sposoby radzenia sobie z nimi (31)
- Co to jest konflikt? (31)
4. Jak poradzić sobie z szefem, który doprowadza cię do szału (33)
- Pan Wściekły (34)
- Nigdy nie pozwól, żeby szef widział, że się denerwujesz (35)
5. Koledzy, których tylko udusić (39)
- Opętani na punkcie rywalizacji (41)
- Rywale, antagoniści i ataki personalne (42)
- Cicha woda brzegi rwie (43)
6. Pracownicy, których tylko udusić (45)
- Uparty czy niezależny? (48)
- Kiedy duża wskazówka zbliża się do 12 (49)
- Dobry szef nie wsadza nosa w nie swoje sprawy. Ale powinien próbować (50)
- Metoda kija i marchewki (51)
- Jakim jesteÅ› szefem? (53)
- NaprawdÄ™ trudni pracownicy (54)
7. Urabianie egoisty (55)
- Jeśli twój szef jest egocentrykiem (55)
- Jeśli twój pracownik jest egoistą (56)
- Jeśli twój kolega jest egocentrykiem (56)
- Znokautować mądralę (56)
8. Radzenie sobie z ludźmi agresywnymi bez użycia przemocy (59)
- Kiedy agresywny menedżer torpeduje twoje pomysły (60)
- Kiedy utknąłeś z projektem, który nie ma szans się powieść (60)
- Kiedy ktoś wbija ci nóż w plecy (61)
9. Wysadzić leniucha w powietrze (63)
- Uzależnieni od zegarka, regulaminu (64)
- Kiedy blokuje ciÄ™ leniwy kolega (64)
- Szef, który się guzdra (65)
- Jak połknąć słonia? (66)
- Karygodnie leniwi (66)
10. Pobić tyrana jego własną bronią (69)
- Hałaśliwy dyktator (70)
- Kiedy nie potrafisz niczego zrobić dobrze (70)
- Ostatnia deska ratunku (70)
- Wybuchowy kolega (71)
11. Wiecznie niezadowoleni i krytykanci (73)
- Zimny prysznic (74)
- Buduj sojusze, pakty, przymierza, koalicje (74)
- Słowa, których nie chcesz słyszeć (75)
- Kiedy krytykanci strzelają gola do własnej bramki (75)
12. Perfekcjoniści także mogą być utrapieniem (77)
- CoÅ› dla perfekcjonisty (78)
- Zasady sÄ… zasadami (78)
- Szef perfekcjonista (79)
13. Manipulowanie manipulatorami (81)
- Jeśli jesteś zmuszony wziąć całą winę na siebie (82)
- Zróbmy interes (83)
- Jeśli jesteś łasy na pochlebstwa (84)
- Kiedy ulegasz pochlebstwom twoich pracowników (85)
14. Urabianie leniucha (87)
- Klient wie najlepiej (88)
15. Jak tam twoje morale? (89)
- Kiedy masz już dosyć chorych (90)
- Kiedy wszyscy sÄ… na L-4 (91)
- Kliki, towarzystwa wzajemnej adoracji, sabaty czarownic (91)
16. Krytykanci i czepialscy (93)
- Jeśli twój szef jest krytykantem (93)
- Kolega krytykant (94)
17. Plotka (95)
- Rada na plotkarzy (97)
- Lepiej zapobiegać niż leczyć (98)
18. Klient - nasz pan! (99)
- Radzenie sobie z trudnymi klientami (100)
- Na kiedy to ma być? (100)
- Jak unikać prawdziwych kłopotów? (101)
- WyjÄ…tkowo trudny klient (101)
- Nieustannie przypominaj, jaki jesteÅ› dobry (101)
- Krzykacz (102)
- Kiedy krzykacz wścieka się na obsługę (104)
- Jeśli twojemu pracownikowi puszczają nerwy (104)
- Kiedy twój szef się wścieknie (105)
- Co go wkurza? (105)
- Jak powinniśmy radzić sobie z niegrzecznymi ludźmi, nie zniżając się do ich poziomu (105)
- Atak pod maską uprzejmości (106)
19. Skargi - wszyscy je uwielbiamy! (107)
- Sześć kroków do sukcesu (107)
20. e-problem@twojapraca (113)
21. Przeklęte zebrania (115)
- Technologia (117)
- Spotykać się czy nie spotykać? (118)
- Kogo możesz spotkać na zebraniach (121)
- Pięć złotych reguł - co zrobić, żeby zebranie było owocne (130)
22. Jeśli coś się nie zmienia, to zostaje takie samo (133)
- Cztery elementy zmiany (133)
- Jak poradzić sobie z trudnymi ludźmi podczas wprowadzania zmian (134)
23. Dziesięć kroków do zażegnania konfliktu (139)
24. Zakończenie (143)