reklama - zainteresowany?

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Onepress

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
ebook
Autor: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
ISBN: 978-83-246-8265-2
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Tagi: Sprzedaż | Twoja kariera

Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje sÄ… bardzo różne i skomplikowane, jednak najproÅ›ciej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupiÅ‚. Trudno jednoznacznie okreÅ›lić, kiedy narodziÅ‚ siÄ™ merchandising. Można jednak pokusić siÄ™ o stwierdzenie, iż pojawiÅ‚ siÄ™ w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsÅ‚ugowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regaÅ‚em, zastanowić siÄ™, czy woli mÄ…kÄ™ A czy B, i wybrać jednÄ… z nich. DziÅ›, gdy konkurencja miÄ™dzy producentami jest ogromna, a klient wybredny i Å›wiadomy wÅ‚asnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać siÄ™ czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi CiÄ™ w Å›wiat merchandisingu. LekturÄ™ zaczniesz od definicji pojÄ™cia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na Å›wiecie. NastÄ™pnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujÄ…ce o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszÄ™ i portfel konsumenta. Uzbrojony w tÄ™ wiedzÄ™, nauczysz siÄ™ w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robiÄ… to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć siÄ™ od mistrzów oraz na cudzych bÅ‚Ä™dach. Zatem zacznij dziaÅ‚ać! SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazjÄ™, bo za chwilÄ™ już jej nie dostaniesz!



Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykÅ‚adowca Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicÄ…; wÅ‚aÅ›ciciel Firmy Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Trener komunikacji i biznesu, znany w wÄ…skich krÄ™gach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleÅ„ i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wÅ›ród uczestników i wywoÅ‚ać w nich różne stany emocjonalne.

Tymoteusz ZuzaÅ„ski - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeÅ„ dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poÅ›wiÄ™conych miÄ™dzy innymi marketingowi czy szeroko pojÄ™tej komunikacji w procesach biznesowych.

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.