reklama - zainteresowany?

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Onepress

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
ebook
Autor: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
ISBN: 978-83-246-8265-2
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Tagi: Sprzedaż | Twoja kariera

Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje sÄ… bardzo różne i skomplikowane, jednak najproÅ›ciej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupiÅ‚. Trudno jednoznacznie okreÅ›lić, kiedy narodziÅ‚ siÄ™ merchandising. Można jednak pokusić siÄ™ o stwierdzenie, iż pojawiÅ‚ siÄ™ w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsÅ‚ugowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regaÅ‚em, zastanowić siÄ™, czy woli mÄ…kÄ™ A czy B, i wybrać jednÄ… z nich. DziÅ›, gdy konkurencja miÄ™dzy producentami jest ogromna, a klient wybredny i Å›wiadomy wÅ‚asnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać siÄ™ czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi CiÄ™ w Å›wiat merchandisingu. LekturÄ™ zaczniesz od definicji pojÄ™cia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na Å›wiecie. NastÄ™pnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujÄ…ce o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszÄ™ i portfel konsumenta. Uzbrojony w tÄ™ wiedzÄ™, nauczysz siÄ™ w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robiÄ… to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć siÄ™ od mistrzów oraz na cudzych bÅ‚Ä™dach. Zatem zacznij dziaÅ‚ać! SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazjÄ™, bo za chwilÄ™ już jej nie dostaniesz!



Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykÅ‚adowca Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicÄ…; wÅ‚aÅ›ciciel Firmy Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Trener komunikacji i biznesu, znany w wÄ…skich krÄ™gach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleÅ„ i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wÅ›ród uczestników i wywoÅ‚ać w nich różne stany emocjonalne.

Tymoteusz ZuzaÅ„ski - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeÅ„ dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poÅ›wiÄ™conych miÄ™dzy innymi marketingowi czy szeroko pojÄ™tej komunikacji w procesach biznesowych.

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Spis treści

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich eBook -- spis treści

O autorach (5)

Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7)

Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)

  • Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojÄ™cie (11)
  • I rzekÅ‚ on: "Niech stanie siÄ™ merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
  • "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
  • Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
  • TrochÄ™ o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)

RozdziaÅ‚ 2. Jakimi prawami rzÄ…dzi siÄ™ robienie zakupów, czyli psychologia zachowaÅ„ konsumenta (57)

  • Jak myÅ›limy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
  • Co nasza gÅ‚owa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki ksztaÅ‚tujÄ…ce postÄ™powanie klientów (70)
  • Bo sÄ…siad już kupiÅ‚, brat poleciÅ‚, a proboszcz pobÅ‚ogosÅ‚awiÅ‚, czyli spoÅ‚eczne czynniki ksztaÅ‚tujÄ…ce zachowanie konsumentów (98)
  • Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)

Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)

  • Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
  • Na prawo, na lewo, a może po prostu na Å›rodku, czyli lateralizacja (118)
  • Jak robiÄ… zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
  • Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
  • Bo sklep to coÅ› wiÄ™cej niż cztery Å›ciany, regaÅ‚y i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
  • W jaki sposób produkty wojujÄ…, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
  • Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)

Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)

  • Jak to dziaÅ‚a w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
  • Zrób to sam, czyli maÅ‚y merchandising (182)

NieustÄ™pliwy gÅ‚ód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187)

Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189)

Bibliografia (191)

Dodaj do koszyka Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.