Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - Onepress
ISBN: 978-83-246-8265-2
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)
Towar dobrze podany to towar sprzedany!
Czym jest merchandising? Definicje sÄ… bardzo różne i skomplikowane, jednak najproÅ›ciej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupiÅ‚. Trudno jednoznacznie okreÅ›lić, kiedy narodziÅ‚ siÄ™ merchandising. Można jednak pokusić siÄ™ o stwierdzenie, iż pojawiÅ‚ siÄ™ w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsÅ‚ugowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regaÅ‚em, zastanowić siÄ™, czy woli mÄ…kÄ™ A czy B, i wybrać jednÄ… z nich. DziÅ›, gdy konkurencja miÄ™dzy producentami jest ogromna, a klient wybredny i Å›wiadomy wÅ‚asnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać siÄ™ czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…
Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi CiÄ™ w Å›wiat merchandisingu. LekturÄ™ zaczniesz od definicji pojÄ™cia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na Å›wiecie. NastÄ™pnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujÄ…ce o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszÄ™ i portfel konsumenta. Uzbrojony w tÄ™ wiedzÄ™, nauczysz siÄ™ w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robiÄ… to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć siÄ™ od mistrzów oraz na cudzych bÅ‚Ä™dach. Zatem zacznij dziaÅ‚ać! SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazjÄ™, bo za chwilÄ™ już jej nie dostaniesz!
Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykÅ‚adowca Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicÄ…; wÅ‚aÅ›ciciel Firmy Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Trener komunikacji i biznesu, znany w wÄ…skich krÄ™gach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleÅ„ i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wÅ›ród uczestników i wywoÅ‚ać w nich różne stany emocjonalne.
Tymoteusz ZuzaÅ„ski - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeÅ„ dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poÅ›wiÄ™conych miÄ™dzy innymi marketingowi czy szeroko pojÄ™tej komunikacji w procesach biznesowych.
Osoby które kupowały "Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)