Jak SKUTECZNIE zwiększyć sprzedaż - Onepress

ebook
Autor: Joanna Sypniowska ISBN: 978-8-3785-3370-2
stron: 103, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,01 zł
Tagi: Sprzedaż
Jeśli:
- Nie wiesz co zrobić aby zwiększyć obroty w Twojej firmie,
- Pracownicy nie dają z siebie wszystkiego i wymagają podwyżek,
- Znalezienie nowych pracowników Ci się nie udaje,
- Nie wiesz jakie są pozamaterialne sposoby motywacji,
- Klienci uparcie wchodzą do konkurencji,
- Twoi klienci wychodzą od Ciebie bez zakupów,
- Chcesz zwiększyć wartość koszyka zakupowego każdego klienta,
- Nie masz pomysłu na skuteczne i tanie działania marketingowe,
- Merchandising jest dla Ciebie nie znanym słowem,
- to zapraszam do lektury!
Osoby które kupowały "Jak SKUTECZNIE zwiększyć sprzedaż ", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
Spis treści
Jak SKUTECZNIE zwiększyć sprzedaż eBook -- spis treści
- Wstęp 4
- 1 Dlaczego sprzedawcy w sklepie detalicznym muszą być szkoleni inaczej niż przedstawiciele handlowi? 5
- 2 Poszukaj dobrego menedżera albo sam nim bądź! 7
- 3 Kto u Ciebie pracuje? 9
- 4 Rekrutacja 14
- 5 Odpowiedzialność materialna 24
- 6 Szkolenie wprowadzające 29
- 7 Jak zwiększyć efektywność zespołu który już jest? 32
- 7.1 Pozamaterialne czynniki motywujące 32
- Inwestuj w szkolenia 33
- Stawiaj wyzwania! 34
- Rób wspólne analizy 35
- Powiększ zakres odpowiedzialności 36
- Sprzedaż indywidualna 37
- Zmiana godzin pracy 37
- Rotacje między punktami – wyrwanie z rutyny 39
- Organizacja pracy 41
- 7.2 Materialne czynniki motywujące 42
- 7.1 Pozamaterialne czynniki motywujące 32
- 8 Jak podtrzymać efektywność i ciągle zwiększać wyniki? 43
- 8.1 Ciągłe analizowanie działań zespołu 44
- 8.2 Zbieranie danych od zespołu i tworzenie raportów sprzedażowych 46
- 8.3 Ciągłe szkolenia 47
- 8.4 Inwentaryzacje 48
- 9 Plan marketingowy 49
- 10 Analiza działań konkurencji 53
- 11 Jak weryfikować wyniki? 55
- 12 Dobry czy zły menedżer, czyli jak osiągnąć równowagę w zarządzaniu zespołem 60
- 13 Jakie nawyki poza sprzedażowe wyrobić w zespole aby zwiększyć sprzedaż 64
- 14 Rozmowa telefoniczna i maile 69
- 15 Naucz sprzedawcę rozpoznawać typy klientów 71
- 16 Sprzedawanie korzyści 76
- 17 Merchandising 77
- 17.1 Wygląd ekspozycji 79
- 17.2 Organizacja przestrzeni 79
- 17.3 Strefa wejścia i kierunek ruchu 84
- 17.4 Informacje, które chcesz, aby klient przeczytał i zrozumiał 86
- 17.5 Uwzględnianie interesów marek kontra Twoje interesy 88
- 17.6 Strefa płatności i pakowania 89
- 18 Ułożenie towaru 91
- 18.1 Muzyka 95
- 18.2 Zabezpieczenia towaru 96
- 19 Specyfika sprzedaży w galeriach handlowych 98
- 20 Sklep internetowy 101
- 21 Zakończenie 103