reklama - zainteresowany?

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Onepress

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
ISBN: 9788325569174
okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Tagi: Sprzedaż

Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.

Dr hab. Grażyna Rosa

prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

Dodaj do koszyka Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

 

Osoby które kupowały "Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków

Dodaj do koszyka Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.