reklama - zainteresowany?

Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania - Onepress

Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Autor: Davenport Thomas H., Harris Jeanne G.
TÅ‚umaczenie: Sobolewska Agnieszka
ISBN: 978-8-3774-6466-3
stron: 242, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

Tagi: Biznes | ZarzÄ…dzanie

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzÄ…, że zdecydowanie rozszerzyÅ‚ siÄ™ zakres używania danych w dziaÅ‚alnoÅ›ci biznesowej. CzoÅ‚owe firmy nie poprzestajÄ… na gromadzeniu i przechowywaniu dużych iloÅ›ci informacji. BudujÄ… swoje strategie konkurencyjne wokóÅ‚ obserwacji i wniosków uzyskiwanych dziÄ™ki danym, co przynosi imponujÄ…ce wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i iloÅ›ciowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowanÄ… technologiÄ™ informacyjnÄ….

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykÄ™? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferujÄ… podobne produkty i używajÄ… podobnej technologii, odrÄ™bne procesy biznesowe zaliczajÄ… siÄ™ do ostatnich pozostajÄ…cych jeszcze punktów różnicowania. Wiele wczeÅ›niejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostaÅ‚o podkopanych przez globalizacjÄ™.

Jako podstawy konkurencji pozostajÄ… zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mÄ…dre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciÅ›niÄ™cia do ostatniej kropli wartoÅ›ci z procesów biznesowych – a wszystko to można osiÄ…gnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazujÄ…, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, miÄ™dzy innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosujÄ… nowe narzÄ™dzia do przebicia rywali. Poprzez analitykÄ™ firmy te rozpoznajÄ… najbardziej dochodowych klientów, przyspieszajÄ… innowacje produktowe, optymalizujÄ… ceny i Å‚aÅ„cuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystujÄ… czynniki faktycznie majÄ…ce wpÅ‚yw na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może uksztaÅ‚tować na nowo rzÄ…dzÄ…ce konkurencjÄ… reguÅ‚y.

Dodaj do koszyka Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

 

Osoby które kupowały "Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiÄ™biorców i maÅ‚ych firm. PotÄ™ga myÅ›lenia projektowego w codziennej pracy
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

Spis treści

Dodaj do koszyka Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.