Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw - Onepress
ISBN: 978-8-3755-6444-0
stron: 234, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,76 zł (poprzednio: 58,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,20 zł)
W książ­ce za­pre­zen­to­wa­no w przej­rzy­sty i ca­Å‚o­Å›cio­wy spo­sób me­to­dy­kÄ™ prze­pro­wa­dze­nia syn­te­tycz­nej oce­ny in­no­wa­cyj­no­Å›ci pro­duk­to­wej przed­siÄ™­biorstw (kry­te­ria oce­ny, źró­dÅ‚a da­nych, mo­del obli­cze­nio­wy) wraz z przed­sta­wie­niem jej przy­kÅ‚a­do­we­go za­sto­so­wa­nia w od­nie­sie­niu do wy­bra­nych spóÅ‚­ek no­to­wa­nych na GPW w War­sza­wie.
Do pod­sta­wo­wych wy­róż­ni­ków pro­po­no­wa­ne­go w pu­bli­ka­cji roz­wiÄ…­za­nia za­li­czyć moż­na przede wszyst­kim je­go:
- kom­plek­so­wość – swo­im za­kre­sem obej­mu­je ono za­rów­no kwe­stie zwiÄ…­za­ne z za­so­bo­wym po­ten­cja­Å‚em in­no­wa­cyj­no­Å›ci pro­duk­to­wej przed­siÄ™­biorstw i ich za­an­ga­Å¼o­wa­niem w je­go roz­wój – po­ten­cjal­na in­no­wa­cyj­ność pro­duk­to­wa od stro­ny za­so­bów i od stro­ny na­kÅ‚a­dów, jak rów­nież z kon­kret­ny­mi wy­ni­ka­mi dzia­Å‚al­no­Å›ci in­no­wa­cyj­nej przed­siÄ™­biorstw w ob­sza­rze pro­duk­tów – re­zul­ta­tyw­na (wy­ni­ko­wa) in­no­wa­cyj­ność pro­duk­to­wa;
- wy­mier­ność – za spra­wÄ… opar­cia apa­ra­tu ma­te­ma­tycz­ne­go na teo­rii zbio­rów roz­my­tych moż­li­we jest, na pod­sta­wie kry­te­riów czÄ…st­ko­wych o róż­nych jed­nost­kach i cha­rak­te­rze (tak ilo­Å›cio­wym, jak i ja­ko­Å›cio­wym), obli­cze­nie jed­nej syn­te­tycz­nej oce­ny in­no­wa­cyj­no­Å›ci pro­duk­to­wej ba­da­nych podmio­tów, wy­ra­Å¼o­nej w prze­dzia­le od 0 do 1;
- uży­tecz­ność – otrzy­ma­ne syn­te­tycz­ne oce­ny in­no­wa­cyj­no­Å›ci pro­duk­to­wej ba­da­nych podmio­tów, a tak­Å¼e uzy­ska­ne w to­ku ich obli­czeÅ„ po­Å›red­nie oce­ny czÄ…st­ko­we, stwa­rza­jÄ… du­Å¼e moż­li­wo­Å›ci w za­kre­sie ana­li­zy po­rów­naw­czej;
- Å‚a­twość za­sto­so­wa­nia oraz ak­tu­al­ność – opie­ra siÄ™ ono wy­Å‚Ä…cz­nie na ogól­no­do­stÄ™p­nych źró­dÅ‚ach da­nych, w tym w szcze­gól­no­Å›ci ra­por­tach rocz­nych oraz in­for­ma­cjach ujaw­nia­nych przez przed­siÄ™­bior­stwa na ich fir­mo­wych stro­nach in­ter­ne­to­wych;
- ryn­ko­wy punkt wi­dze­nia – na po­trze­by opra­co­wa­nia apa­ra­tu ma­te­ma­tycz­ne­go za­sto­so­wa­ne­go w mo­de­lu prze­pro­wa­dzo­no ba­da­nie an­kie­to­we do­ty­czÄ…­ce po­strze­ga­nia przez ana­li­ty­ków oraz in­dy­wi­du­al­nych in­we­sto­rów gieÅ‚­do­wych róż­nych czÄ…st­ko­wych kry­te­riów oce­ny in­no­wa­cyj­no­Å›ci oraz ich wpÅ‚y­wu na bar­dziej zÅ‚o­Å¼o­ne ka­te­go­rie.
Osoby które kupowały "Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw", wybierały także:
- Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności 67,00 zł, (33,50 zł -50%)
- Controlling w przykładach. Poradnik praktyka 37,00 zł, (18,50 zł -50%)
- Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy 31,40 zł, (17,27 zł -45%)
- ABC Excel 2010 PL 29,00 zł, (15,95 zł -45%)