Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą - Onepress
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Strategic Sales Management
TÅ‚umaczenie: Cezary Welsyng
ISBN: 978-83-246-1234-5
stron: 208, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-04-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 69,00 zł
Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?
Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.
Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem. Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.
- Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
- Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
- Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
- Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.
"Strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej."Al Ries, Jack Trout
Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmienią nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.
Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą -- spis treści
Czy klient ma zawsze racjÄ™? (7)
ERIN ANDERSON I VINCENT ONYEMAH
Koniec wojny pomiędzy działami sprzedaży i marketingu (31)
PHILIP KOTLER, NEIL RACKHAM I SUJ KRISHNASWAMY
Dostosowanie struktury sprzedaży do cyklu życia firmy (61)
ANDRIS A. ZOLTNERS, PRABHAKANT SINHA I SALLY E. LORIMER
Z czym mają do czynienia menedżerowie do spraw sprzedaży? (89)
BARRY TRAILER I JIM DICKIE
Lepsze sieci sprzedaży (111)
TUBA ÃœSTÃœNER I DAVID GODES
Odgórne zmiany w przedsiębiorstwie. Wywiad z Fredem Hassanem (137)
THOMAS A. STEWART I DAVID CHAMPION
Krzywa uczenia się sprzedaży (157)
MARK LESLIE I CHARLES A. HOLLOWAY
Odpowiedzialność ostateczna. Przewodząc współczesnej organizacji sprzedaży (183)
JEROME A. COLLETTI I MARY S. FISS
O autorach (203)