reklama - zainteresowany?

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe - Onepress

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
ebook
Autor: Krzysztof Rybiński
ISBN: 978-83-246-8962-0
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,50 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,50 zł)

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Tagi: Sprzedaż | Twoja kariera | Zarządzanie

Gdy polski rynek okazuje siÄ™ zbyt maÅ‚y…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.


Prof. Krzysztof RybiÅ„ski - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczynaÅ‚ jako informatyk w Japonii, potem byÅ‚ głównym ekonomistÄ… kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dziÄ™ki czemu Polska w ciÄ…gu dwóch lat zarobiÅ‚a dodatkowo miliard dolarów. ByÅ‚ czÅ‚onkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i czÅ‚onkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też wÅ‚asnÄ… firmÄ™ doradczÄ…. W 2012 roku zostaÅ‚ wybrany przez polskich przedsiÄ™biorców najczęściej sÅ‚uchanym przez nich ekonomistÄ…. Regularnie wystÄ™puje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuÅ‚y ukazujÄ… siÄ™ też w „Financial Times”.


Patroni medialni:

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

 

Osoby które kupowały "Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Spis treści

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe eBook -- spis treści

WSTĘP (9)
 

GETIN HOLDING - Leszek Czarnecki (21)

HTL-STREFA - Wojciech Wyszogrodzki (41)

INTEGER - Rafał Brzoska (77)

KGHM - Herbert Wirth (103)

LPP - Dariusz Pachla (123)

MASPEX - Krzysztof Pawiński (153)

MCI - Tomasz Czechowicz (189)

RADWAG - Witold Lewandowski (217)

SELENA - Krzysztof Domarecki (261)

SOLARIS - Solange Olszewska (299)

VIGO - Mirosław Grudzień (331)

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.