reklama - zainteresowany?

Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej - Onepress

Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej
ebook
Autor: Bob Burg, John D.Mann
ISBN: 978-83-774-6450-2
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2012-09-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej

Tagi: Sprzedaż

Do Rozdawców doskonałe wyniki przychodzą same... Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie ścieżką wiodącą do sukcesu. Opisana przez nich prosta i wymowna historia stała się inspiracją dla setek tysięcy czytelników na całym świecie. Byli wśród nich i tacy, którzy zastanawiali się, jak płynące z niej nauki można zastosować w rozwiązywaniu trudnych, codziennych wyzwań stojących przed prawdziwą firmą. W Go-givers: Rozdawcy sprzedają więcej Burg i Mann odpowiadają na to pytanie, przedstawiając praktyczny przewodnik, który może stanowić podstawę skutecznej i wydajnej sprzedaży. Dla większości z nas sprzedawanie polega na przekonywaniu potencjalnych klientów do zrobienia czegoś, czego nie chcą zrobić. Takie podejście sprawia, że sprzedawanie staje się relacją antagonistyczną, przez co cały proces sprzedaży jest dużo trudniejszy, niż mógłby być. Burg i Mann przekonują nas, że dużo skuteczniejszym (i odczuwającym większą satysfakcję) jest sprzedawca, który myśli jak Rozdawca. Pielęgnuj relacje oparte na zaufaniu i skup się na tworzeniu dodatkowej wartości dla innych osób, a znakomite wyniki pojawią się same. Przedstawiając szeroką gamę przykładów z życia prawdziwych handlowców, którzy świetnie prosperują dzięki dawaniu, Burg i Mann proponują strategie i dają rady, które każdy, kto zajmuje się sprzedażą, może od razu zastosować.

Dodaj do koszyka Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej

Spis treści

Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej eBook -- spis treści

  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Wstęp: Cała prawda na temat sprzedaży
  • Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu
  • Pierwsze Prawo. PRAWO WARTOŚCI
    • 1. Stwarzaj wartość
    • 2. MacGuffin
    • 3. Dawanie
    • 4. Pieniądze
    • 5. Paradoks
    • 6. Twoja sytuacja
  • Drugie Prawo. PRAWO WYNAGRADZANIA
    • 7. Wzbogacaj życie innych osób
    • 8. Ludzie
    • 9. Porozumienie
    • 10. Umiejętności
    • 11. Ciekawość
    • 12. Dojrzałość
  • Trzecie Prawo. PRAWO WPŁYWU
    • 13. Zbuduj sieć
    • 14. Nieokreślony wpływ
    • 15. Idealny slogan
    • 16. Dobre pytania
    • 17. Dotrzymywanie obietnic i otaczanie opieką
    • 18. Twoje podanie
    • 19. Postawa
    • 20. Konkurencja
  • Czwarte Prawo. PRAWO AUTENTYCZNOŚCI
    • 21. Bądź sobą
    • 22. Wiarygodność
    • 23. Umiar
    • 24. Słuchaj
    • 25. Sprzeciw
    • 26. Zamknięcie
    • 27.Cisza
  • Piąte Prawo. PRAWO OTWARTOŚCI
    • 28. Bądź otwarty
    • 29. Niezgłębiony obszar
    • 30. Kryzys
    • 31. Zaufanie
  • Podziękowania
  • O autorach
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.