reklama - zainteresowany?

Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów - Onepress

Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów
Autor: Brown Sunni, Gray Dave, Macanufo James
ISBN: 978-8-3264-4267-4
stron: 272, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 110,57 zł (poprzednio: 128,57 zł)
Oszczędzasz: 14% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów

Tagi: Biznes

Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe. Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
- zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników,
- poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego,
- pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika,
- skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne,
- zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania.



Dodaj do koszyka Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów

 

Osoby które kupowały "Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów", wybierały także:

  • Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
  • TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU
  • Design Thinking dla przedsiÄ™biorców i maÅ‚ych firm. PotÄ™ga myÅ›lenia projektowego w codziennej pracy
  • SygnaÅ‚ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
  • RozGROMić konkurencjÄ™. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów

Spis treści

Dodaj do koszyka Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.