Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Onepress
Tytuł oryginału: Giving Feedback: Expert Solutions to Everyday Challenges
Tłumaczenie: Anna Kwaśniewska
ISBN: 978-83-246-1386-1
stron: 96, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2008-03-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,00 zł
"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."Steve Armstrong
- Przewiduj efekty informacji zwrotnej
- Stwórz w zespole atmosferę otwartości
- Stosuj konstruktywnÄ… krytykÄ™
- Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia
Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.
Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:
- określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
- przełamywać opór przed zmianami,
- pokonywać przeszkody komunikacyjne,
- udzielać precyzyjnych wskazówek.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Bądź menadżerem, który potrafi:
- efektywnie zmieniać zachowania zespołu
- przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
- radzić sobie z napiętymi sytuacjami
- przekazywać informację zwrotną przełożonemu
Osoby które kupowały "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Techniki wpływu. Kurs video. Broń się przed manipulacją i skutecznie przekonuj innych 79,00 zł, (19,75 zł -75%)
- Angielski w korpoświecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w środowisku zawodowym 129,00 zł, (32,25 zł -75%)
Spis treści
Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press -- spis treści
Przesłanie mentora - informacja zwrotna jako sposobność do uczenia się, rozwoju i dokonywania zmian (5)
Przekazywanie informacji zwrotnej - podstawy (9)
Czym jest informacja zwrotna? (11)
- Tym informacja zwrotna nie jest! (13)
- Czym jest informacja zwrotna (13)
- Dlaczego informacja zwrotna jest ważna? (15)
Kiedy udzielać informacji zwrotnej (19)
- Wiedz, kiedy wkroczyć do akcji (20)
- Kiedy informacja zwrotna przynosi efekty, a kiedy jest nieskuteczna (21)
Jak skutecznie przekazywać informację zwrotną (25)
- Zadbaj w pracy o atmosferę otwartości (26)
- Odrób pracÄ™ domowÄ…, zanim rozpoczniesz spotkanie, na którym udzielisz informacji zwrotnej (27)
- Pięć kroków, których podjÄ™cie pomoże przygotować siÄ™ do spotkania, na którym udzielisz korygujÄ…cej informacji zwrotnej (32)
Jak być otwartym na przyjmowanie informacji zwrotnej (39)
- Skąd nasza niechęć? (40)
- Otwórz siÄ™ na zmiany (41)
Jak sobie radzić z problemami związanymi z udzielaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej (49)
- Dobrze siÄ™ zastanów, zanim zdecydujesz siÄ™ udzielić korygujÄ…cej informacji zwrotnej przeÅ‚ożonemu (52)
- Kiedy informacja zwrotna nie przynosi efektów (55)
- Bądź cierpliwy, rozmawiając z osobą "niekontaktową" (57)
- Umiejętnie radź sobie z napiętymi sytuacjami (58)
- Unikaj udzielania informacji zwrotnej opartej na błędnych założeniach (58)
Wskazówki i narzÄ™dzia (65)
Narzędzia pomocne w przygotowaniu się do udzielenia informacji zwrotnej (67)
Sprawdź się (73)
Zalecana literatura (79)
ŹródÅ‚a (87)