reklama - zainteresowany?

Eksport w przedsiębiorstwie - Onepress

Eksport w przedsiębiorstwie
ebook
Autor: Wojciech Budzyński
ISBN: 978-83-8175-034-9
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Eksport w przedsiębiorstwie

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

Książka przedstawia peÅ‚ny cykl dziaÅ‚aÅ„ zwiÄ…zanych z przygotowaniem przedsiÄ™biorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejÅ›cia na rynki zagraniczne, analizÄ… tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wÅ›ród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicÄ…, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiÄ™biorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków wspóÅ‚pracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacjÄ….
Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeÅ„ czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki.

***

Dr Wojciech BudzyÅ„ski jest wykÅ‚adowcÄ… w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszÅ‚oÅ›ci zarzÄ…dzaÅ‚ filiami zagranicznymi kilku polskich firm. Wojciech BudzyÅ„ski od 25 lat zajmuje siÄ™ praktycznie i naukowo problematykÄ… negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykÅ‚ady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcÄ… firm. DoÅ›wiadczenie zdobywaÅ‚ jako dyrektor dużego przedsiÄ™biorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziaÅ‚ów za granicÄ…, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Åšwiatowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicÄ….

Dodaj do koszyka Eksport w przedsiębiorstwie

 

Osoby które kupowały "Eksport w przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Eksport w przedsiębiorstwie

Spis treści

Eksport w przedsiębiorstwie eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Strategia marketingowa w eksporcie

1.1. Struktura eksportu jako uwarunkowanie działań marketingowych

1.2. Segmentacja rynku zagranicznego

1.3. Wybór strategii w zakresie produktu, ceny i logistyki marketingowej

1.4. Strategia działań promocyjnych za granicą

1.5. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa eksportującego

1.6. Organizacja i budżetowanie działań marketingowych na rynku zagranicznym

RozdziaÅ‚ 2. Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejÅ›cia

2.1. Ustalanie sytuacji rynkowej

2.2. Metody wejścia na rynek zagraniczny

2.3. Badanie zachowaÅ„ nabywców za granicÄ…

2.4. Analiza uwarunkowań prawnych, kulturowych i politycznych

Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w eksporcie

3.1. Niepewność i ryzyko w odniesieniu do rynku zagranicznego

3.2. Sposoby ograniczania ryzyka eksportowego

3.3. Gwarancje bankowe jako forma przeniesienia ryzyka na bank

3.4. Ubezpieczenia w działalności eksportowej

3.5. Międzynarodowe procedury bezpieczeństwa dostaw

Rozdział 4. Specyfika sporządzania oferty eksportowej

4.1. Prawne aspekty ofert w handlu zagranicznym

4.2. Elementy ofert zgodnych z wymaganiami rynków zagranicznych

4.3. Kalkulacja ceny ofertowej

4.4. Cykl zawierania umów w eksporcie za pomocÄ… oferty

4.5. PostÄ™powanie eksportera z zapytaniem i zamówieniem

RozdziaÅ‚ 5. Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów

5.1. Etapy negocjacji w handlu zagranicznym

5.2. Taktyki negocjowania umów w eksporcie

5.3. Wykorzystanie przez eksportera taktyk obrony ceny

5.4. Specyfika negocjowania umów z kupcami z różnych kultur narodowych

RozdziaÅ‚ 6. Zabezpieczanie interesów eksportera w kontrakcie handlowym

6.1. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe kontraktów zagranicznych

6.2. Konwencja NZ o umowach miÄ™dzynarodowej sprzedaży towarów

6.3. Formułowanie klauzul podstawowych w kontrakcie

6.4. PosÅ‚ugiwanie siÄ™ warunkami ogólnymi umów eksportowych

6.5. Zasady ustalania kar umownych i postępowania reklamacyjnego

Rozdział 7. Etapy realizacji transakcji eksportowej

7.1. Cykl transakcji eksportowej i związane z nim czynności

7.2. Działania eksportera w zakresie dokumentacji

7.3. Kontrola przedwysyłkowa i wysyłka towaru

7.4. Załatwianie reklamacji towaru przez eksportera

Rozdział 8. Warunki dostaw w transakcjach eksportowych

8.1. Uzanse międzynarodowe w zakresie bazy dostawy

8.2. SzczegóÅ‚owa wykÅ‚adnia uniwersalnych terminów Incoterms 2010

8.3. Postanowienia terminów Incoterms 2010 dla transportu morskiego

8.4. Nowe zwyczaje Combiterms 2011 dla dostaw kontenerowych

8.5. Amerykańskie formuły RAFTD

RozdziaÅ‚ 9. Dobór finansowych zabezpieczeÅ„ i rozliczanie dostaw w eksporcie

9.1. Akredytywa dokumentowa jako tradycyjny sposób rozliczeÅ„

9.2. Zwyczaje dotyczÄ…ce akredytyw dokumentowych UCP 600

9.3. Zabezpieczenia przed odrzucaniem dokumentów eksportowych przez banki

9.4. Bankowe zobowiÄ…zanie pÅ‚atnicze (BPO) jako najnowszy sposób rozliczeÅ„

9.5. Rachunek zastrzeżony jako alternatywa akredytywy

9.6. Inkaso dokumentowe i jego negocjowanie przez eksportera

9.7. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia eksportera

Rozdział 10. Dokumenty w transakcjach eksportowych

10.1. Faktura handlowa jako jeden z dokumentów podstawowych

10.2. Dokumenty przewozowe, składowe i ubezpieczeniowe

10.3. Dokumenty kontroli i pochodzenia jako uzupełniające

10.4. Kwestie zgodności dokumentacji w zwyczajach UCP 600

Rozdział 11. Transport i spedycja w transakcjach eksportowych

11.1. WspóÅ‚praca eksportera z przewoźnikiem i spedytorem

11.2. Umowa przewozu i list przewozowy w transporcie drogowym

11.3. Posługiwanie się konosamentem i dokumentami multimodalnymi w transporcie morskim

11.4. Wykorzystanie transportu kolejowego i lotniczego w eksporcie

11.5. Dokumenty spedycyjne FIATA

Rozdział 12. Dochodzenie spraw spornych w eksporcie

12.1. Arbitraż instytucjonalny i ad hoc

12.2. Wzorcowe klauzule arbitrażowe w różnych sÄ…dach

12.3. Procedury arbitrażowe i sądy ponadnarodowe

12.4. Dochodzenie roszczeń przed sądami państwowymi

12.5. Porozumienia międzynarodowe o uznawaniu orzeczeń

Zakończenie

Załącznik 1. Konwencja CISG (wyciąg)

Załącznik 2. Status Konwencji CISG

Literatura

Dodaj do koszyka Eksport w przedsiębiorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.