reklama - zainteresowany?

Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9 - Onepress

Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9
ebook
Autor: Jacek Jaworski
ISBN: 978-83-7941-310-2
stron: 283, Format: ebook
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,00 zł (poprzednio: 60,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-9,00 zł)

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9

Tagi: Sprzedaż

Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech trudnych latach kryzysu. Pomimo że niektóre wskaźniki ekonomiczne nie napawają jeszcze optymizmem, oznacza to, że współczesna gospodarka ponownie wchodzi na drogę rozwoju.

Tom 9. Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku poświęcony został aktualnym problemom współczesnej gospodarki, które nabierają szczególnego znaczenia w warunkach stabilizacji pokryzysowej. Został on podzielony na trzy części:
- pierwsza traktuje o społecznych i politycznych aspektach gospodarowania,
- druga poświęcona jest ekonomicznym problemom rozwoju gospodarczego,
- ostatnia, trzecia część, podejmuje problematykę funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9

 

Osoby które kupowały "Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.