reklama - zainteresowany?

Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu - Onepress

Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu
Autor: Lencioni Patrick
TÅ‚umaczenie: Bartczak Irena
ISBN: 978-8-3774-6050-4
stron: 290, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Prezentacje

W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne.

Casey McDaniel, założyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazł się w gąszczu problemów, do których sam się przyczynił, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma się zwrócić o radę. Jego podwładni nie mogą mu pomóc. Są równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebrań jak on sam. W świat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wręcz radykalne podejście do rozwiązania problemu spotkań, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posłuchać.

Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przełomowego modelu, pozwalając na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegółowy plan działania dla przywódców, którzy pragną zwiększyć efektywność, a zmniejszyć frustrację wśród członków swojego zespołu oraz stworzyć atmosferę zaangażowania i pasji.



Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.