reklama - zainteresowany?

EURO 2012 - Czy ten mecz można wygrać? - Onepress

EURO 2012 - Czy ten mecz można wygrać?
ebook
Autor: Julita Wasilczuk, Krystian Zawadzki
ISBN: 978-83-7941-199-3
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,44 zł (poprzednio: 16,99 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz można wygrać?

Tagi: Sprzedaż

Książka autorstwa J.E. Wasilczuk i K. Zawadzkiego jest pierwszą krajową pozycją kompleksowo podejmującą problematykę organizacji wielkoformatowych imprez sportowych. Niewątpliwie zachętą do podjęcia tego zagadnienia stał się fakt współorganizacji przez Polskę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

Autorzy podejmują się niełatwego zadania - odpowiedzi na pytanie, jaki jest sens ekonomiczny organizacji tak kosztownych przedsięwzięć? W literaturze światowej co rusz pojawiają się informacje dotyczące wpływu poszczególnych wielkoformatowych imprez sportowych na gospodarkę państwa/miasta przyjmującego. Podjęte w książce rozważania teoretyczne dotyczące zarówno dziedzictwa, jak i finansowania imprez wielkoformatowych zostały zilustrowane przykładami odbywających się w ostatnim czasie czterech imprez: Letnich i Zimowych Igrzysk Olimpijskich oraz Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Omówiono ostatnie dwa cykle każdej z nich. Ze względu na szereg podobieństw pomiędzy Portugalią a Polską, szczególny nacisk położono na Mistrzostwa Europy w Portugalii w 2004 roku.

Książka może być użyteczna zarówno przy prowadzeniu badań naukowych nad dziedzictwem i finansowaniem imprez wielkoformatowych, jak i dla studentów pragnących zgłębić tajniki styku gospodarki ze sportem. Intencją autorów było także, aby z opracowania mogły korzystać osoby niezaznajomione z ekonomicznymi pojęciami, w których kręgu zainteresowań leżą wydarzenia sportowe o globalnym zasięgu.

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz można wygrać?

Spis treści

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz można wygrać?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.