reklama - zainteresowany?

Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12 - Onepress

Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12
ebook
Autor: Tadeusz Falencikowski
ISBN: 978-83-7941-305-8
stron: 301, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,76 zł (poprzednio: 56,34 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,58 zł)

Dodaj do koszyka Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12

Tagi: Sprzedaż

Współczesne przedsiębiorstwa działają w środowisku biznesowym wielorako zdeterminowanym. W tej książce Autorzy przedstawili wyniki badań teo­retycznych i empirycznych ujmujące:
- kulturowe,
- zasobowe,
- samorzÄ…dowe,
- uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw.

Wszyscy żywimy przekonanie, że wyniki naszych prac mogą przyczynić się do zwiększenia wiedzy o warunkach działania przedsiębiorstw, co może pomóc w podniesieniu ich efektywności. Konsekwencją tego może być wzrost dobrobytu całego społeczeństwa.

Dodaj do koszyka Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12

 

Osoby które kupowały "Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12

Spis treści

Dodaj do koszyka Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.