reklama - zainteresowany?

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa - Onepress

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa
ISBN: 978-8-3756-1260-8
stron: 450, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 77,06 zł (poprzednio: 89,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,54 zł)

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Tagi: Controlling | Ekonomia | Finanse | ZarzÄ…dzanie

Książka "Dylematy wyceny przedsiębiorstwa" stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji "Wycena przedsiębiorstwa". Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów i w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.

Książka została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw oraz menedżerów najwyższego szczebla KGHM Polska Miedź SA. Książka składa się z 13 rozdziałów i obejmuje:

  • makroekonomiczne uwarunkowania wyceny (cykliczność rozwoju gospodarczego, współczesne Å›wiatowe megatrendy, wpÅ‚yw zmian cen ropy naftowej na wycenÄ™ spółek petrochemicznych, uwzglÄ™dnianie ryzyka kraju w wycenie),
  • metodykÄ™ oceny opÅ‚acalnoÅ›ci projektów geologiczno-górniczych,
  • zastosowanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiÄ™biorstw i projektów górniczych,
  • stosunkowo nowe na rynku polskim aspekty wyceny przedsiÄ™biorstw dotyczÄ…ce procesów sÄ…dowych,
  • fairness opinion,
  • wycenÄ™ aktywów niematerialnych dla potrzeb alokacji ceny nabycia (wedÅ‚ug MSSF),
  • psychologiczne aspekty wyceny spółki na gieÅ‚dzie papierów wartoÅ›ciowych,
  • powiÄ…zanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wycenÄ… spółek gieÅ‚dowych.

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Dylematy wyceny przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.