reklama - zainteresowany?

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa - Onepress

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa
ISBN: 978-8-3756-1260-8
stron: 450, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 77,06 zł (poprzednio: 89,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,54 zł)

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Tagi: Controlling | Ekonomia | Finanse | Zarządzanie

Książka "Dylematy wyceny przedsiębiorstwa" stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji "Wycena przedsiębiorstwa". Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów i w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.

Książka została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw oraz menedżerów najwyższego szczebla KGHM Polska Miedź SA. Książka składa się z 13 rozdziałów i obejmuje:

  • makroekonomiczne uwarunkowania wyceny (cykliczność rozwoju gospodarczego, współczesne światowe megatrendy, wpływ zmian cen ropy naftowej na wycenę spółek petrochemicznych, uwzględnianie ryzyka kraju w wycenie),
  • metodykę oceny opłacalności projektów geologiczno-górniczych,
  • zastosowanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiębiorstw i projektów górniczych,
  • stosunkowo nowe na rynku polskim aspekty wyceny przedsiębiorstw dotyczące procesów sądowych,
  • fairness opinion,
  • wycenę aktywów niematerialnych dla potrzeb alokacji ceny nabycia (według MSSF),
  • psychologiczne aspekty wyceny spółki na giełdzie papierów wartościowych,
  • powiązanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wyceną spółek giełdowych.

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Dylematy wyceny przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
  • Controlling w przykładach. Poradnik praktyka
  • Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.