Doskonała umiejętność komunikacji - Onepress

Tytuł oryginału: Improve Your Communication Skills
ISBN: 978-83-246-1313-7
okładka: miękka
Data wydania: 2012-11-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,90 zł

Wiedzieć błyskawicznie!
Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny i zrozumiały.
Teraz te wszystkie zasoby możesz nareszcie mieć zawsze pod ręka, w swoim komputerze.
Nadszedł czas eBooków w onepress.pl. Wybierasz swoją książkę, a ona bezzwłocznie znajduje się na Twoim dysku.
To się nazywa natychmiastowa informacja!

Efektywna komunikacja jest warunkiem skutecznego zarządzania
Wszyscy komunikujemy się na różne sposoby. Skuteczne porozumiewanie się to umiejętność, którą każdy z nas powinien poznać i opanować. Niełatwo jest z powodzeniem stosować metody i techniki przekazywania informacji na gruncie zawodowym, gdzie mają one największe znaczenie. Komunikując się w niewłaściwy i nieprofesjonalny sposób, tracimy czas i energię, obniżamy motywację współpracowników i wywołujemy niezadowolenie klientów. Precyzyjna i efektywna komunikacja jest kluczem do satysfakcji zawodowej.
Ten praktyczny przewodnik pomoże Ci dążyć do doskonałości w sztuce komunikacji. Zawiera mnóstwo wskazówek omawianych na licznych przykładach i modelach; dowiesz się z niego, jak:
- skutecznie prowadzić rozmowy służbowe i prywatne;
- zadawać właściwe pytania i udzielać dobrych odpowiedzi;
- wywierać wpływ na innych;
- prowadzić wywiady i brać w nich udział;
- przedstawiać prezentacje;
- zarządzać informacją;
- redagować e-maile, listy i raporty.
Z tego eBooka dowiesz się także, co robić,
gdy rozmowa utknie w martwym punkcie.
Ale to jeszcze nie wszystko, co dla Ciebie przygotowaliśmy...

Ekstra dodatek, super pomysł, jeszcze więcej wiedzy!
Tylko teraz Twój eBook wzbogacony jest w miniSłowniczek polsko-angielsko-niemiecki zawierający pojęcia niezbędne Ci w pracy.
Możesz mieć go zawsze przy sobie i to zupełnie za darmo!

Osoby które kupowały "Doskonała umiejętność komunikacji", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Doskonała umiejętność komunikacji -- spis treści
O tej książce (5)
1. Proces komunikacji (7)
- Co to jest komunikacja? (7)
- Jak ludzie rozumieją przekazywane informacje? (8)
- Zarządzanie informacją (9)
- Koncepcje - waluta komunikacji (10)
- Rozmowa - serce komunikacji (12)
2. Jak działa rozmowa? (13)
- Co to jest rozmowa? (13)
- Dlaczego nie udają się rozmowy? (15)
- Umieszczanie rozmów w kontekście (15)
- Wypracowanie relacji (17)
- Ustalanie konstrukcji (21)
- Zarządzanie zachowaniem (23)
3. Siedem sposobów na podniesienie jakości rozmowy (27)
- Sprecyzuj swój cel (27)
- Uporządkuj proces myślowy (29)
- Zarządzaj czasem (35)
- Znajdź wspólną płaszczyznę (37)
- Wyjdź poza sprzeczkę (38)
- Często dokonuj podsumowań (40)
- Używaj materiałów wizualnych (41)
4. Sztuka dowiadywania się (45)
- Uwaga (45)
- Traktowanie rozmówcy na równi ze sobą (49)
- Dbanie o brak skrępowania (50)
- Zachęcanie (51)
- Zadawanie pytań jakościowych (52)
- Dozowanie informacji (55)
5. Umiejętność perswazji (57)
- Charakter, logika i pasja (57)
- Co jest główną koncepcją? (59)
- Porządkowanie koncepcji (64)
- Wyrażanie koncepcji (67)
- Zapamiętywanie koncepcji (69)
- Efektywne dostarczanie wiadomości (70)
6. Rozmowy służbowe (73)
- Czym rozmowa służbowa różni się od innych? (73)
- Przygotowanie się do rozmowy (74)
- Budowa rozmowy służbowej (75)
- Rodzaje rozmów służbowych (77)
7. Prezentacje (93)
- Bycie w centrum zainteresowania (94)
- Przygotowanie się do prezentacji (96)
- Opracowanie materiałów (96)
- Kontroluj widownię (108)
- Zajmij się sobą (110)
- Odpowiedz na pytania (111)
8. Wyraź to na piśmie (113)