reklama - zainteresowany?

Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji - Onepress

Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
ebook
Autor: Andrzej Jacek Blikle
ISBN: 978-83-283-3364-2
stron: 608, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,50 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,50 zł)

Dodaj do koszyka Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

Pracuj z sensem!

Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe.

W ostatnim czasie zacząłem zauważać istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu.
Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux Pracować inaczej i opisana w niej idea "organizacji turkusowej", gdzie tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji. Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia. Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania.

Nowa wersja książki zostaÅ‚a również poszerzona o praktycznÄ… metodykÄ™ wdrażania „turkusowego TQM”, którÄ… stworzyliÅ›my wspólnie z Jackiem, DorotÄ… i SoniÄ… Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliÅ›my Tropem JakoÅ›ci. Opiera siÄ™ ona na przekonaniu, że zbudowanie „turkusowej organizacji” to nie "przeszkolenie zaÅ‚ogi" w nowych procedurach, ale doprowadzenie do gÅ‚Ä™bokiej przemiany spoÅ‚ecznej, wymagajÄ…cej zarówno porzucenia utartych sposobów myÅ›lenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzÄ™dzi.



Andrzej Jacek Blikle — profesor matematyki w zakresie matematycznych podstaw informatyki, pracownik PAN i czÅ‚onek Academia Europaea (Europejskiej Akademii Nauk). Prezes zarzÄ…du stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i Rady Fundacji Centrum im. Adama Smitha oraz ponad dwudziestu innych organizacji. Jest też dyplomowanym mistrzem cukierniczym. W latach 1990 – 2010 kierowaÅ‚ firmÄ… A. Blikle, rozwijajÄ…c jÄ… w tym czasie z jednej cukierni do piÄ™tnastu placówek w Warszawie i oÅ›miu w sieci franchisingowej poza WarszawÄ…. DziÅ› jest czÅ‚onkiem jej rady nadzorczej.

Nagrody przyznane pierwszemu wydaniu książki „Doktryna jakoÅ›ci”:
  • Pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 organizowanym przez Dziennik Gazeta Prawna.
  • Nagroda Kolegium Nauk o PrzedsiÄ™biorstwie SzkoÅ‚y Głównej Handlowej w Warszawie w roku 2016 Za najlepszÄ… pracÄ™ z zakresu nauk o przedsiÄ™biorstwie w latach 2014-2015.

Dodaj do koszyka Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

 

Osoby które kupowały "Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.