reklama - zainteresowany?

DochodzÄ…c do Tak. Negocjowanie bez poddawania siÄ™ - Onepress

DochodzÄ…c do Tak. Negocjowanie bez poddawania siÄ™
Autor: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
TÅ‚umaczenie: Robert A. RzÄ…dca
ISBN: 978-8-3208-2031-7
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka DochodzÄ…c do Tak. Negocjowanie bez poddawania siÄ™

Tagi: Komunikacja i negocjacje

Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów bez względu na to, czy obejmują one rodziców i dzieci, sąsiadów, współpracowników, klientów firmy.

Dzięki opisanej metodzie negocjacji można łatwo nauczyć się, jak skutecznie negocjować z różnymi partnerami. Książka jest przeznaczona dla studentów: psychologii, socjologii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, politologii, handlu zagranicznego, administracji, menedżerów, przedsiębiorców, osób chcących doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.

Dodaj do koszyka DochodzÄ…c do Tak. Negocjowanie bez poddawania siÄ™

 

Osoby które kupowały "Dochodząc do Tak. Negocjowanie bez poddawania się", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka DochodzÄ…c do Tak. Negocjowanie bez poddawania siÄ™

Spis treści

Dodaj do koszyka DochodzÄ…c do Tak. Negocjowanie bez poddawania siÄ™

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.