Dlaczego motywowanie ludzi nie działa... i co działa - Onepress
TÅ‚umaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-8087-791-7
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2019-05-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)
Rewolucja w zarzÄ…dzaniu motywacjÄ…!
Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, wspóÅ‚autorka jednego z tytuÅ‚ów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyÅ›my w koÅ„cu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujÄ…ce dla obu stron, to jeszcze po prostu nie dziaÅ‚a. Standardowe techniki motywowania innych dziaÅ‚ajÄ… powierzchownie i na krótkÄ… metÄ™.
W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski pÅ‚ynÄ…ce z najnowszych badaÅ„ naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan dziaÅ‚ania, które pomogÄ… liderom poprowadzić swoich ludzi w stronÄ™ takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiÄ™kszyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im gÅ‚Ä™bokie poczucie celu i speÅ‚nienia.
Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogÄ… zrobić, aby odejść od zewnÄ™trznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich gÅ‚Ä™bsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjnoÅ›ci i kompetencji. Badania dowodzÄ…, że tylko dziÄ™ki takiemu podejÅ›ciu można osiÄ…gnąć gÅ‚Ä™bokÄ… i trwaÅ‚Ä… motywacjÄ™. Program ten sprawdziÅ‚ siÄ™ w organizacjach na caÅ‚ym Å›wiecie – klientami Fowler byÅ‚y takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych.
Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykÅ‚adami zaczerpniÄ™tymi z życia i prezentuje w praktyce to przeÅ‚omowe rozwiÄ…zanie dla liderów, którzy pragnÄ…, by ich pracownicy byli wÅ‚aÅ›ciwie zmotywowani.
***
Nie mam cienia wÄ…tpliwoÅ›ci, że idee przedstawione w tej książce zmieniÄ… sposób, w jaki przewodzisz innym. Zastanów siÄ™, czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ› z jej lektury, i postaraj siÄ™ dziaÅ‚ać inaczej. (…) RozumiejÄ…c, jakÄ… perspektywÄ™ motywacyjnÄ… majÄ… twoi ludzie, bÄ™dziesz mógÅ‚ pokazać im wÅ‚aÅ›ciwy kierunek i wspierać ich w dążeniu do osiÄ…gniÄ™cia wysokiej jakoÅ›ci kompetencji i zaangażowania.
- Ken Blanchard, autor licznych bestsellerów „New York Timesa”, w tym Nowego Jednominutowego Menedżera, jeden z dwudziestu piÄ™ciu najlepiej sprzedajÄ…cych siÄ™ autorów wszech czasów z listy Amazona
W tej fascynujÄ…cej książce Susan Fowler dowodzi, dlaczego powinieneÅ› przestać karmić swoich pracowników emocjonalnym Å›mieciowym jedzeniem w postaci nieskutecznych, krótkoterminowych nagród i w jaki sposób zmienić swój styl przywódczy tak, aby uzyskać optymalnÄ… perspektywÄ™ motywacyjnÄ….
- Steve Davis, wiceprezes CenturyLink
Fowler pokazuje, w jaki sposób pokierować pracownikami, aby na nowo spojrzeli na swojÄ… pracÄ™ i dostrzegli w niej potencjalne źródÅ‚o osobistego speÅ‚nienia. Gdy to siÄ™ stanie, sami przejmÄ… odpowiedzialność za realizacjÄ™ celów firmy, gdyż stanÄ… siÄ™ one także ich celami.
- Marshall Goldsmith, dziennikarz „New York Timesa” i autor Å›wiatowego bestsellera What Got You Here Won’t Get You There
***
Susan Fowler od ponad trzydziestu lat zajmuje siÄ™ badaniami nad samoprzywództwem; pracowaÅ‚a jako konsultant i coach w ponad trzydziestu krajach. Jest gÅ‚ównÄ… autorkÄ… programu Optymalna Motywacja w firmie Ken Blanchard Companies, a także programu Sytuacyjne Samoprzywództwo (Situational Self Leadership), najlepszego w swojej klasie programu przywództwa i osobistego empowermentu.
Wspólnie z Kenem Blanchardem napisaÅ‚a trzy bestsellery: Jednominutowy Menedżer oraz zarzÄ…dzanie samym sobÄ…, Przywództwo wyższego stopnia oraz Empowerment. Jest także wspóÅ‚autorkÄ… kilku innych książek z zakresu motywacji, osiÄ…gania wolnoÅ›ci osobistej i przywództwa.
Osoby które kupowały "Dlaczego motywowanie ludzi nie działa... i co działa", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)