reklama - zainteresowany?

DecydujÄ…ce momenty - Onepress

DecydujÄ…ce momenty
ebook
Autor: Chip Heath, Dan Heath
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Samson-Banasik
ISBN: 978-83-8231-095-5
stron: 338, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)

Dodaj do koszyka DecydujÄ…ce momenty

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci.

Niestety na co dzieÅ„ zdajemy siÄ™ ignorować tÄ™ prawidÅ‚owość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiÄ™tne momenty. PrzykÅ‚ady można mnożyć. Nauczyciel, planujÄ…c program nauczania na caÅ‚y semestr, poÅ›wiÄ™ca każdemu dziaÅ‚owi takÄ… samÄ… ilość uwagi i nawet nie podejmuje próby stworzenia kilku „szczytowych” momentów. Menedżer wprowadza firmÄ™ w okres szybkiego wzrostu, ale w praktyce jeden tydzieÅ„ niewiele różni siÄ™ od nastÄ™pnego. Każdy weekend spÄ™dzamy z dziećmi, ale w naszych wspomnieniach wszystkie te dni zlewajÄ… siÄ™ w jednÄ… plamÄ™. Jak wyjść poza tÄ™ nijakość i tworzyć momenty, które pozostajÄ… w pamiÄ™ci?

Na podstawie wieloletnich badaÅ„ i praktycznych obserwacji bracia Heath pokazujÄ…, dlaczego niektóre przeÅ‚omowe momenty tak naprawdÄ™ decydujÄ… o tym, kim jesteÅ›my i w jakim kierunku idÄ… nasze dziaÅ‚ania oraz jak można kreować doÅ›wiadczenia, które pozytywnie zmieniajÄ… zaangażowanie pracowników, ocenÄ™ klientów czy wÅ‚asne rozumienie siebie i Å›wiata. W ich książce znajdziesz porywajÄ…ce historie osób, które wyreżyserowaÅ‚y swoje wÅ‚asne wyjÄ…tkowe momenty, m.in. hotelarzy, którzy wyczarowali dla swoich goÅ›ci chwile magii i z caÅ‚kowicie przeciÄ™tnego obiektu stworzyli jednÄ… z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji w Los Angeles. Poznasz niezwykÅ‚Ä… procedurÄ™, która sprawia, że dwie obce osoby stajÄ… siÄ™ najbliższymi przyjacióÅ‚mi po zaledwie 45 minutach spÄ™dzonych wspólnie w jednym pokoju (Co siÄ™ dzieje w trakcie tych trzech kwadransów?), a także historiÄ™ najmÅ‚odszej miliarderki na Å›wiecie, która przypisuje swojÄ… niebywaÅ‚Ä… siÅ‚Ä™ pytaniu, jakie jej ojciec regularnie zadawaÅ‚ rodzinie przy kolacji. (O co pytaÅ‚?)

Ta książka ma coÅ› do zaoferowania dla każdego – lekarza chcÄ…cego poprawić jakość doÅ›wiadczenia pacjenta; lidera wielkiej korporacji, który zastanawia siÄ™, jak zwiÄ™kszyć zaangażowanie pracowników; maÅ‚ej firmy szukajÄ…cej sposobu na wyróżnienie siÄ™ z tÅ‚umu konkurencji; nauczyciela marzÄ…cego o prowadzeniu lekcji, które zapadajÄ… w pamięć. Powinien jÄ… przeczytać każdy, kto chce dokonać nadzwyczajnych rzeczy i poszukuje planu dziaÅ‚ania.

***

Dawno nie czytaÅ‚em tak interesujÄ…cej, praktycznej i przydatnej książki. Mam gÅ‚owÄ™ peÅ‚nÄ… nowych pomysÅ‚ów na motywowanie pracowników, uszczęśliwianie klientów, angażowanie uczniów, a nawet planowanie rodzinnych wakacji. JeÅ›li życie skÅ‚ada siÄ™ z momentów, to bracia Heath wÅ‚aÅ›nie uÅ›wiadomili mi, jakimi momentami chcÄ™ je wypeÅ‚nić.
Adam Grant, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”: Dawaj i bierz oraz Buntownicy

Chip i Dan to mistrzowie efektownego storytellingu. DziÄ™ki historiom opowiedzianym w DecydujÄ…cych momentach uÅ›wiadamiajÄ… nam, że możemy stać siÄ™ bardziej wpÅ‚ywowymi liderami w życiu osobistym i zawodowym, jeÅ›li zaczniemy dostrzegać „momenty” i nauczymy siÄ™ je tworzyć.
Craig Kreeger, dDyrektor generalny Virgin Atlantic

Chip Heath ze Stanford i Dan Heath z Uniwersytetu Duke’a przekonujÄ…, że każda organizacja, która tworzy szczytowe momenty dla swoich klientów, pracowników czy uczniów, uzyska niebagatelne korzyÅ›ci – od wrÄ™cz fanatycznej lojalnoÅ›ci po wzrost przychodów. Z tej zabawnej i pouczajÄ…cej lektury dowiesz siÄ™, jak tworzyć takie momenty i zdobyć dziÄ™ki nim przewagÄ™ konkurencyjnÄ….
Magazyn BizEd

***

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie prowadzi zajÄ™cia z rozwoju strategii i teorii organizacji. PomógÅ‚ ponad 450 start-upom udoskonalić strategiÄ™ i formy przekazu.

Dan Heath jest starszym wykÅ‚adowcÄ… w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiÄ™biorców dziaÅ‚ajÄ…cych na rzecz dobra publicznego.

Bracia Heath sÄ… autorami kilku bestsellerów z listy „New York Timesa”, m.in. takich tytuÅ‚ów jak Przyczepne historie, Pstryk! czy Decyduj. Ich książki sprzedaÅ‚y siÄ™ na caÅ‚ym Å›wiecie w nakÅ‚adzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na 33 jÄ™zyki.

Dodaj do koszyka DecydujÄ…ce momenty

Spis treści

Decydujące momenty eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Dedykacja

Spis treści

1. DecydujÄ…ce momenty

2. MyÅ›lenie kategoriami momentów

Momenty WYSOKIEJ RANGI

3. Budowanie szczytów

4. Odejście od skryptu

Momenty WGLÄ„DU

5. Potknięcie się o prawdę

6. Przekraczanie granic poznania

Momenty DUMY

7. Wyrażanie uznania

8. Pomnażanie kamieni milowych

9. Trening odwagi

Momenty BLISKOÅšCI

10. Rozbudzanie wspólnego poczucia sensu

11. Pogłębianie więzi

12. Nadawanie znaczenia momentom

Oczekujesz więcej?

Załącznik. Radzenie sobie z traumą

Podziękowania

Noty

Dodaj do koszyka DecydujÄ…ce momenty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.