reklama - zainteresowany?

DecydujÄ…ce momenty - Onepress

DecydujÄ…ce momenty
ebook
Autor: Chip Heath, Dan Heath
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Samson-Banasik
ISBN: 978-83-8231-095-5
stron: 338, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,37 zł (poprzednio: 44,77 zł)
Oszczędzasz: 21% (-9,40 zł)

Dodaj do koszyka DecydujÄ…ce momenty

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci.

Niestety na co dzieÅ„ zdajemy siÄ™ ignorować tÄ™ prawidÅ‚owość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiÄ™tne momenty. PrzykÅ‚ady można mnożyć. Nauczyciel, planujÄ…c program nauczania na caÅ‚y semestr, poÅ›wiÄ™ca każdemu dziaÅ‚owi takÄ… samÄ… ilość uwagi i nawet nie podejmuje próby stworzenia kilku „szczytowych” momentów. Menedżer wprowadza firmÄ™ w okres szybkiego wzrostu, ale w praktyce jeden tydzieÅ„ niewiele różni siÄ™ od nastÄ™pnego. Każdy weekend spÄ™dzamy z dziećmi, ale w naszych wspomnieniach wszystkie te dni zlewajÄ… siÄ™ w jednÄ… plamÄ™. Jak wyjść poza tÄ™ nijakość i tworzyć momenty, które pozostajÄ… w pamiÄ™ci?

Na podstawie wieloletnich badaÅ„ i praktycznych obserwacji bracia Heath pokazujÄ…, dlaczego niektóre przeÅ‚omowe momenty tak naprawdÄ™ decydujÄ… o tym, kim jesteÅ›my i w jakim kierunku idÄ… nasze dziaÅ‚ania oraz jak można kreować doÅ›wiadczenia, które pozytywnie zmieniajÄ… zaangażowanie pracowników, ocenÄ™ klientów czy wÅ‚asne rozumienie siebie i Å›wiata. W ich książce znajdziesz porywajÄ…ce historie osób, które wyreżyserowaÅ‚y swoje wÅ‚asne wyjÄ…tkowe momenty, m.in. hotelarzy, którzy wyczarowali dla swoich goÅ›ci chwile magii i z caÅ‚kowicie przeciÄ™tnego obiektu stworzyli jednÄ… z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji w Los Angeles. Poznasz niezwykÅ‚Ä… procedurÄ™, która sprawia, że dwie obce osoby stajÄ… siÄ™ najbliższymi przyjacióÅ‚mi po zaledwie 45 minutach spÄ™dzonych wspólnie w jednym pokoju (Co siÄ™ dzieje w trakcie tych trzech kwadransów?), a także historiÄ™ najmÅ‚odszej miliarderki na Å›wiecie, która przypisuje swojÄ… niebywaÅ‚Ä… siÅ‚Ä™ pytaniu, jakie jej ojciec regularnie zadawaÅ‚ rodzinie przy kolacji. (O co pytaÅ‚?)

Ta książka ma coÅ› do zaoferowania dla każdego – lekarza chcÄ…cego poprawić jakość doÅ›wiadczenia pacjenta; lidera wielkiej korporacji, który zastanawia siÄ™, jak zwiÄ™kszyć zaangażowanie pracowników; maÅ‚ej firmy szukajÄ…cej sposobu na wyróżnienie siÄ™ z tÅ‚umu konkurencji; nauczyciela marzÄ…cego o prowadzeniu lekcji, które zapadajÄ… w pamięć. Powinien jÄ… przeczytać każdy, kto chce dokonać nadzwyczajnych rzeczy i poszukuje planu dziaÅ‚ania.

***

Dawno nie czytaÅ‚em tak interesujÄ…cej, praktycznej i przydatnej książki. Mam gÅ‚owÄ™ peÅ‚nÄ… nowych pomysÅ‚ów na motywowanie pracowników, uszczęśliwianie klientów, angażowanie uczniów, a nawet planowanie rodzinnych wakacji. JeÅ›li życie skÅ‚ada siÄ™ z momentów, to bracia Heath wÅ‚aÅ›nie uÅ›wiadomili mi, jakimi momentami chcÄ™ je wypeÅ‚nić.
Adam Grant, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”: Dawaj i bierz oraz Buntownicy

Chip i Dan to mistrzowie efektownego storytellingu. DziÄ™ki historiom opowiedzianym w DecydujÄ…cych momentach uÅ›wiadamiajÄ… nam, że możemy stać siÄ™ bardziej wpÅ‚ywowymi liderami w życiu osobistym i zawodowym, jeÅ›li zaczniemy dostrzegać „momenty” i nauczymy siÄ™ je tworzyć.
Craig Kreeger, dDyrektor generalny Virgin Atlantic

Chip Heath ze Stanford i Dan Heath z Uniwersytetu Duke’a przekonujÄ…, że każda organizacja, która tworzy szczytowe momenty dla swoich klientów, pracowników czy uczniów, uzyska niebagatelne korzyÅ›ci – od wrÄ™cz fanatycznej lojalnoÅ›ci po wzrost przychodów. Z tej zabawnej i pouczajÄ…cej lektury dowiesz siÄ™, jak tworzyć takie momenty i zdobyć dziÄ™ki nim przewagÄ™ konkurencyjnÄ….
Magazyn BizEd

***

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie prowadzi zajÄ™cia z rozwoju strategii i teorii organizacji. PomógÅ‚ ponad 450 start-upom udoskonalić strategiÄ™ i formy przekazu.

Dan Heath jest starszym wykÅ‚adowcÄ… w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiÄ™biorców dziaÅ‚ajÄ…cych na rzecz dobra publicznego.

Bracia Heath sÄ… autorami kilku bestsellerów z listy „New York Timesa”, m.in. takich tytuÅ‚ów jak Przyczepne historie, Pstryk! czy Decyduj. Ich książki sprzedaÅ‚y siÄ™ na caÅ‚ym Å›wiecie w nakÅ‚adzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na 33 jÄ™zyki.

Dodaj do koszyka DecydujÄ…ce momenty

Spis treści

Dodaj do koszyka DecydujÄ…ce momenty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.