reklama - zainteresowany?

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - Onepress

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Autor: Katarzyna Wojciechowska
ISBN: 978-83-283-4800-4
stron: 376, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2020-03-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Tagi: Controlling | Marketing | Sprzedaż

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. WiÄ™kszość z nas potrzebuje wskazówek i narzÄ™dzi, by móc w peÅ‚ni Å›wiadomie zaprojektować pozytywne doÅ›wiadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z markÄ…. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usÅ‚ugi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. ZÅ‚a: by skutecznie je wykorzystać, trzeba bÄ™dzie zainwestować czas i energiÄ™, przeprowadzajÄ…c caÅ‚y proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakoÅ„czyć na zÅ‚ej - zgadnij dlaczego): projektowanie doÅ›wiadczeÅ„ to naprawdÄ™ Å›wietna zabawa. JeÅ›li wiÄ™c chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doÅ›wiadczeÅ„ Twoich klientów i uporzÄ…dkować te procesy w swojej firmie - kup tÄ™ książkÄ™!

PierwszÄ… strategiÄ™ komunikacji marki zaprojektowaÅ‚am zupeÅ‚nie intuicyjnie, a patrzÄ…c z perspektywy lat - również z niewielkÄ… "twardÄ…" wiedzÄ… marketingowÄ…. Ta strategia byÅ‚a dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdÄ™ dobra. PoczuÅ‚am ogromnÄ… satysfakcjÄ™, ale także chęć, by dowiedzieć siÄ™, jak to wszystko dziaÅ‚a w szczegóÅ‚ach, jak siÄ™ Å‚Ä…czy, gdzie sÄ… ważne zależnoÅ›ci, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam siÄ™ naprawdÄ™ solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. SkoÅ„czyÅ‚am studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytaÅ‚am dziesiÄ…tki, jeÅ›li nie setki książek, przesÅ‚uchaÅ‚am wiele wykÅ‚adów. Dalej siÄ™ uczÄ™, ale tym, co już wiem, bardzo chÄ™tnie siÄ™ dzielÄ™ - ze studentami i sÅ‚uchaczami, prowadzÄ…c szkolenia dotyczÄ…ce budowania marek i projektowania pozytywnych doÅ›wiadczeÅ„ ich klientów, i z moimi klientami, z którymi wspóÅ‚pracujÄ™, pomagajÄ…c im tworzyć dÅ‚ugoterminowÄ…, skutecznÄ… komunikacjÄ™ marketingowÄ…. BÄ™dzie mi miÅ‚o, jeÅ›li doÅ‚Ä…czysz do którejÅ› z tych grup.

Katarzyna Wojciechowska

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

 

Osoby które kupowały "Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Spis treści

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta -- spis treści

Wprowadzenie (7)

  • Po co i dla kogo ta książka powstaÅ‚a? (7)
  • Jak korzystać z tej książki? (9)

Wstęp (13)

CZĘŚĆ I. TEORIA

RozdziaÅ‚ 1. Zanim zaczniesz projektować doÅ›wiadczenia klientów: co wpÅ‚ywa na Customer Experience? (17)

  • Dlaczego kiedyÅ› byÅ‚o Å‚atwiej? (17)
  • Dlaczego doÅ›wiadczenie klienta jest takie ważne? (26)
  • W jakich obszarach bÄ™dziemy projektować? (42)
    • Wizerunek marki i jej oferta (46)
    • Omnichannel - wielokanaÅ‚owość marketingu i sprzedaży (55)
    • Organizacja procesów wewnÄ…trz firmy (66)
  • ZapamiÄ™taj (78)

Rozdział 2. W czym jesteśmy do siebie podobni? (81)

  • Czy to, że klient widzi, oznacza, że zauważa, angażuje siÄ™ i zapamiÄ™tuje? (82)
    • PrzyciÄ…ganie uwagi (82)
    • OpowieÅ›ci - doÅ›wiadczanie na poziomie wyobraźni (91)
    • Marketing sensoryczny - doÅ›wiadczanie na poziomie zmysÅ‚ów (99)
  • Czy klient jest racjonalny? (121)
  • Czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doÅ›wiadczenia z markÄ…? (130)
  • ZapamiÄ™taj (136)

RozdziaÅ‚ 3. Czym różnimy siÄ™ od siebie? (139)

  • Motywacje i potrzeby a wartoÅ›ci (139)
  • Insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione (150)
  • Segmentacja psychograficzna (162)
  • Masowość czy personalizacja? (177)
  • ZapamiÄ™taj (189)

Podsumowanie części I (191)

CZĘŚĆ. II PRAKTYKA

Rozdział 4. Metodyka Design Thinking - wprowadzenie (195)

  • Dlaczego Design Thinking? (195)
  • Etapy procesu projektowania (208)
  • Najważniejsze pojÄ™cia (214)

Rozdział 5. Proces projektowania (221)

  • Empatyzacja (221)
    • Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania (222)
    • Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy (231)
    • Krok 3. Badania (239)
    • Krok 4. Persona i mapa empatii (267)
    • Krok 5. Customer Journey (272)
  • Definiowanie problemów (299)
    • Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac (299)
    • Krok 7. Zdefiniowanie zadania (303)
  • Ideacja (307)
    • Krok 8. Generowanie pomysÅ‚ów (310)
    • Krok 9. WstÄ™pna ocena pomysÅ‚ów (316)
  • Prototypizacja (319)
    • Krok 10. Budowanie prototypów (319)
  • Testowanie (322)
    • Krok 11. Testy prototypów (322)

Rozdział 6. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja (327)

  • Przygotowanie do wdrożenia (327)
    • Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas (328)
    • Krok 13. Business Model Canvas (334)
  • Wdrażanie rozwiÄ…zaÅ„ (349)
    • Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarzÄ…dzanie projektem (349)
  • Ewaluacja i pomiary skutecznoÅ›ci (354)
    • Krok 15. Badanie doÅ›wiadczeÅ„ i satysfakcji klienta (355)

Podsumowanie (375)

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.