reklama - zainteresowany?

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - Onepress

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
ebook
Autor: Katarzyna Wojciechowska
ISBN: 978-83-283-6919-1
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,95 zł (poprzednio: 67,77 zł)
Oszczędzasz: 44% (-29,82 zł)

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Tagi: Controlling | Marketing | Sprzedaż

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Pierwszą strategię komunikacji marki zaprojektowałam zupełnie intuicyjnie, a patrząc z perspektywy lat - również z niewielką "twardą" wiedzą marketingową. Ta strategia była dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdę dobra. Poczułam ogromną satysfakcję, ale także chęć, by dowiedzieć się, jak to wszystko działa w szczegółach, jak się łączy, gdzie są ważne zależności, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam się naprawdę solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. Skończyłam studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytałam dziesiątki, jeśli nie setki książek, przesłuchałam wiele wykładów. Dalej się uczę, ale tym, co już wiem, bardzo chętnie się dzielę - ze studentami i słuchaczami, prowadząc szkolenia dotyczące budowania marek i projektowania pozytywnych doświadczeń ich klientów, i z moimi klientami, z którymi współpracuję, pomagając im tworzyć długoterminową, skuteczną komunikację marketingową. Będzie mi miło, jeśli dołączysz do którejś z tych grup.

Katarzyna Wojciechowska

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

 

Osoby które kupowały "Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
  • Controlling w przykładach. Poradnik praktyka
  • Środki trwałe - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Spis treści

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.