reklama - zainteresowany?

Controlling strategiczny - Onepress

Controlling strategiczny
Autor: Wnuk-Pel Tomasz
ISBN: 978-8-3633-9125-6
stron: 348, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 71,20 zł (poprzednio: 87,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-16,70 zł)

Dodaj do koszyka Controlling strategiczny

Tagi: Controlling

Controlling strategiczny zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi controllingu strategicznego.

Książka powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu controllingu (rachunkowości zarządczej), i jest adresowana przede wszystkim do: praktyków zajmujących się zawodowo problematyką controllingu; menedżerów różnych szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nienastawionych na zysk; studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości; uczestników szkoleń z zakresu controllingu; wszystkich tych, którym potrzebna jest praktyczna wiedza z zakresu controllingu strategicznego.

Dodaj do koszyka Controlling strategiczny

 

Osoby które kupowały "Controlling strategiczny", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Controlling strategiczny

Spis treści

Dodaj do koszyka Controlling strategiczny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.