reklama - zainteresowany?

Controlling dla menedżerów - Onepress

Controlling dla menedżerów
ISBN: 978-8-3755-6540-9
stron: 334, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 53,43 zł (poprzednio: 65,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,53 zł)

Dodaj do koszyka Controlling dla menedżerów

Tagi: Controlling | Finanse | ZarzÄ…dzanie

Książka jest poÅ›wiÄ™cona problematyce controllingu w przedsiÄ™biorstwie i prezentuje nowoczesne ujÄ™cie zagadnieÅ„, które interesujÄ… menedżerów różnych szczebli zarzÄ…dzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobÄ™dzie wiedzÄ™ o tym:

  • jaka jest rola i miejsce controllingu w systemie zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem,
  • jakie sÄ… organizacyjne uwarunkowania controllingu,
  • jakie sÄ… koncepcje i ukierunkowania wspóÅ‚czesnego controllingu,
  • jakie instrumenty stosuje siÄ™ w controllingu na poziomie strategicznym i operacyjnym,
  • w jaki sposób controlling wspomaga osiÄ…ganie zaÅ‚ożonych celów dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa,
  • jaka jest baza informacyjna controllingu wspomaganego komputerowo.

Książka jest adresowana do: - menedżerów na różnych poziomach zarzÄ…dzania,

  • specjalistów ds. controllingu i rachunkowoÅ›ci zarzÄ…dczej,
  • doradców i analityków biznesowych,
  • dyrektorów finansowych i gÅ‚ównych ksiÄ™gowych,
  • prezesów zarzÄ…du i dyrektorów przedsiÄ™biorstw,
  • studentów kierunków ekonomicznych,
  • sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleÅ„.

Dodaj do koszyka Controlling dla menedżerów

 

Osoby które kupowały "Controlling dla menedżerów", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Controlling dla menedżerów

Spis treści

Dodaj do koszyka Controlling dla menedżerów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.