reklama - zainteresowany?

Coaching biznesowy - Onepress

Coaching biznesowy
ebook
Autor: Carol Wilson
ISBN: 978-8-3774-6194-5
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2010-05-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

Tagi: Controlling

Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiÄ…gnąć ich peÅ‚ny potencjaÅ‚, zmierzyć siÄ™ z wyzwaniami i zrealizować okreÅ›lone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiÄ™ksza poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiÄ™dzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książkÄ… cennÄ… zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważajÄ…cych karierÄ™ coacha lub podjÄ™cie wspóÅ‚pracy z coachem, prywatnie bÄ…dź zawodowo, jak i jako źródÅ‚o wiedzy dla doÅ›wiadczonych coachów. Jest to praktyczny podrÄ™cznik, odpowiadajÄ…cy na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaÅ›nia strukturÄ™ relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najÅ›wieższych modelach i narzÄ™dziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczÄ…ce szkoleÅ„ dla coachów, prowadzenia wÅ‚asnej dziaÅ‚alnoÅ›ci coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. UzupeÅ‚niona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywnoÅ›ci coachingu oraz miÄ™dzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródÅ‚o wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawÄ™ efektywnoÅ›ci. O AUTORZE Carol Wilson jest honorowÄ… wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cÄ… w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmorea. OsobiÅ›cie doÅ›wiadczyÅ‚a korzyÅ›ci z coachingu, wspóÅ‚tworzÄ…c z Richardem Bransonem studio nagraÅ„ Virgin. ByÅ‚a pierwszÄ… kobietÄ…, która odniosÅ‚a sukces w branży fonograficznej, zakÅ‚adajÄ…c Å›wietnie prosperujÄ…cÄ… wytwórniÄ™ pÅ‚ytowÄ…. Obecnie Carol Wilson wykÅ‚ada i prowadzi seminaria podczas konferencji poÅ›wiÄ™conych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie majÄ…ce na celu zmianÄ™ ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson byÅ‚a nominowana do nagród Association for Coaching: Influence in Coaching oraz Impact in Coaching.

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

 

Osoby które kupowały "Coaching biznesowy", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

Spis treści

Coaching biznesowy eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • * * *
  • * * *
  • * * *
  • Dedykacja
  • Przedmowa sir Johna Whitmorea
  • SÅ‚owo wstÄ™pne sir Richarda Bransona
  • PodziÄ™kowania
  • WstÄ™p
  • Część I PODSTAWY COACHINGU: O TYM JAK, KTO, KIEDY I GDZIE, CZYLI COACHING BIZNESOWY I PRZYWÓDZTWO
    • RozdziaÅ‚ 1 Czym jest coaching
      • Historia coachingu
      • Siedem zasad coachingu
      • Różnice pomiÄ™dzy coachingiem a pokrewnymi dyscyplinami
      • Kultura coachingowa w praktyce: The Virgin Empire
      • Budowanie kultury coachingowej
    • RozdziaÅ‚ 2 Techniki coachingowe
      • SÅ‚uchanie
      • Zadawanie pytaÅ„
      • Parafraza, odzwierciedlanie i intuicja
      • Pozwolenie
      • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
    • RozdziaÅ‚ 3 Modele coachingowe
      • Inteligencja emocjonalna
      • Model GROW
      • Model EXACT
    • RozdziaÅ‚ 4 Proces coachingu
      • Seria sesji coachingowych
      • Czas trwania sesji coachingowych
      • Rezygnacja z coachingu i odwoÅ‚ywanie sesji
      • Sesja wprowadzajÄ…ca
      • Wyznaczenie celów
      • Sesja druga: planowanie strategiczne
      • Sesje poÅ›rednie
      • Sesja podsumowujÄ…ca
      • Struktura sesji coachingowej
    • RozdziaÅ‚ 5 Trening coacha
      • Kto może zostać coachem
      • Stopnie zaawansowania w profesji coacha
      • Wybór firmy szkoleniowej
      • Forma szkolenia
      • Coaching i szkolenia w organizacjach
      • Ocena kompetencji i akredytacja
    • RozdziaÅ‚ 6 WÅ‚asna dziaÅ‚alność coachingowa
      • Marketing
      • Pozyskiwanie klientów korporacyjnych
      • Marketing w sieci
      • Dobicie targu
      • Warunki pÅ‚atnoÅ›ci
      • Stawki
      • Dokumentacja
      • Coaching dla klientów niszowych
      • Profesjonalizm
      • Mentoring i superwizja
      • Etyka
    • RozdziaÅ‚ 7 Jak stworzyć kulturÄ™ coachingu w organizacji
      • Kogo coachować w organizacji
      • Zachowanie poufnoÅ›ci
      • Nieformalny coaching w organizacji
      • Wykorzystanie umiejÄ™tnoÅ›ci coachingowych w pracy
      • Trening coacha wewnÄ™trznego
      • Ocena efektywnoÅ›ci coachingu w organizacji
      • Coaching a różnice kulturowe
      • Budowanie kultury coachingowej w organizacji
      • Podsumowanie
  • Część II Coaching zaawansowany: narzÄ™dzia, modele i miÄ™dzynarodowe studia przypadków
    • RozdziaÅ‚ 8 NarzÄ™dzia w coachingu
      • Czysty jÄ™zyk, metafora i emergent knowledge Davida Grovea
      • Metoda gadajÄ…cego patyka
      • Teorie reakcji na zmianÄ™: krzywa zmiany i cztery pokoje zmiany
      • Analiza transakcyjna
      • Kwestionariusz wartoÅ›ci
      • NarzÄ™dzia transformacji kulturowej
      • Coaching systemowy
      • Metodologia appreciative inquiry
      • Wskaźnik typów osobowoÅ›ci MBTI
      • Badanie 360°
      • Programowanie neurolingwistyczne
      • Mowa ciaÅ‚a
      • Coaching przez telefon
      • Miejsce coacha w hierarchii organizacji
      • Hierarchia potrzeb w organizacji
      • Jak zmieniajÄ… siÄ™ ludzie i organizacje
      • PowiÄ…zania pomiÄ™dzy poszczególnymi elementami coachingu
    • RozdziaÅ‚ 9 Studia przypadków
      • Delegowanie i odpowiedzialność
      • Szkolenie dla coachów w NHS
      • Ocena efektywnoÅ›ci coachingu w OFGEM
      • Rozwój kariery w Å›wiecie finansów
      • Budowanie pewnoÅ›ci siebie i poczucia wÅ‚asnej wartoÅ›ci
      • Coaching wewnÄ™trzny w BBC
      • Macedonia: wzrost sprzedaży w ramach projektu HRDF
      • Kalifornia, USA: coaching kariery naukowej
      • Australia: poprawa jakoÅ›ci zarzÄ…dzania w Orica
      • Abu Zabi: Coaching biznesowy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
      • Australia: Przywództwo a wyniki; budowanie organizacji IT opartej na wartoÅ›ciach
      • Japonia: style zarzÄ…dzania i planowanie sukcesji
      • Dylematy moralne a wyzwania coachingu
      • NarzÄ™dzie pomiaru zwrotu z inwestycji Coaching for Performance ROI
  • ZaÅ‚Ä…cznik A Pytania budujÄ…ce Å›wiadomość
  • ZaÅ‚Ä…cznik B Arkusze robocze
  • ZaÅ‚Ä…cznik C Wzory umów o Å›wiadczenie usÅ‚ug coachingowych
  • ZaÅ‚Ä…cznik D Ewaluacja coachingu
  • Zasoby
  • O autorce
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.