reklama - zainteresowany?

Coaching biznesowy - Onepress

Coaching biznesowy
ebook
Autor: Carol Wilson
ISBN: 978-8-3774-6194-5
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2010-05-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

Tagi: Controlling

Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmorea. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: Influence in Coaching oraz Impact in Coaching.

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

Spis treści

Coaching biznesowy eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • * * *
  • * * *
  • * * *
  • Dedykacja
  • Przedmowa sir Johna Whitmorea
  • Słowo wstępne sir Richarda Bransona
  • Podziękowania
  • Wstęp
  • Część I PODSTAWY COACHINGU: O TYM JAK, KTO, KIEDY I GDZIE, CZYLI COACHING BIZNESOWY I PRZYWÓDZTWO
    • Rozdział 1 Czym jest coaching
      • Historia coachingu
      • Siedem zasad coachingu
      • Różnice pomiędzy coachingiem a pokrewnymi dyscyplinami
      • Kultura coachingowa w praktyce: The Virgin Empire
      • Budowanie kultury coachingowej
    • Rozdział 2 Techniki coachingowe
      • Słuchanie
      • Zadawanie pytań
      • Parafraza, odzwierciedlanie i intuicja
      • Pozwolenie
      • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
    • Rozdział 3 Modele coachingowe
      • Inteligencja emocjonalna
      • Model GROW
      • Model EXACT
    • Rozdział 4 Proces coachingu
      • Seria sesji coachingowych
      • Czas trwania sesji coachingowych
      • Rezygnacja z coachingu i odwoływanie sesji
      • Sesja wprowadzająca
      • Wyznaczenie celów
      • Sesja druga: planowanie strategiczne
      • Sesje pośrednie
      • Sesja podsumowująca
      • Struktura sesji coachingowej
    • Rozdział 5 Trening coacha
      • Kto może zostać coachem
      • Stopnie zaawansowania w profesji coacha
      • Wybór firmy szkoleniowej
      • Forma szkolenia
      • Coaching i szkolenia w organizacjach
      • Ocena kompetencji i akredytacja
    • Rozdział 6 Własna działalność coachingowa
      • Marketing
      • Pozyskiwanie klientów korporacyjnych
      • Marketing w sieci
      • Dobicie targu
      • Warunki płatności
      • Stawki
      • Dokumentacja
      • Coaching dla klientów niszowych
      • Profesjonalizm
      • Mentoring i superwizja
      • Etyka
    • Rozdział 7 Jak stworzyć kulturę coachingu w organizacji
      • Kogo coachować w organizacji
      • Zachowanie poufności
      • Nieformalny coaching w organizacji
      • Wykorzystanie umiejętności coachingowych w pracy
      • Trening coacha wewnętrznego
      • Ocena efektywności coachingu w organizacji
      • Coaching a różnice kulturowe
      • Budowanie kultury coachingowej w organizacji
      • Podsumowanie
  • Część II Coaching zaawansowany: narzędzia, modele i międzynarodowe studia przypadków
    • Rozdział 8 Narzędzia w coachingu
      • Czysty język, metafora i emergent knowledge Davida Grovea
      • Metoda gadającego patyka
      • Teorie reakcji na zmianę: krzywa zmiany i cztery pokoje zmiany
      • Analiza transakcyjna
      • Kwestionariusz wartości
      • Narzędzia transformacji kulturowej
      • Coaching systemowy
      • Metodologia appreciative inquiry
      • Wskaźnik typów osobowości MBTI
      • Badanie 360°
      • Programowanie neurolingwistyczne
      • Mowa ciała
      • Coaching przez telefon
      • Miejsce coacha w hierarchii organizacji
      • Hierarchia potrzeb w organizacji
      • Jak zmieniają się ludzie i organizacje
      • Powiązania pomiędzy poszczególnymi elementami coachingu
    • Rozdział 9 Studia przypadków
      • Delegowanie i odpowiedzialność
      • Szkolenie dla coachów w NHS
      • Ocena efektywności coachingu w OFGEM
      • Rozwój kariery w świecie finansów
      • Budowanie pewności siebie i poczucia własnej wartości
      • Coaching wewnętrzny w BBC
      • Macedonia: wzrost sprzedaży w ramach projektu HRDF
      • Kalifornia, USA: coaching kariery naukowej
      • Australia: poprawa jakości zarządzania w Orica
      • Abu Zabi: Coaching biznesowy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
      • Australia: Przywództwo a wyniki; budowanie organizacji IT opartej na wartościach
      • Japonia: style zarządzania i planowanie sukcesji
      • Dylematy moralne a wyzwania coachingu
      • Narzędzie pomiaru zwrotu z inwestycji Coaching for Performance ROI
  • Załącznik A Pytania budujące świadomość
  • Załącznik B Arkusze robocze
  • Załącznik C Wzory umów o świadczenie usług coachingowych
  • Załącznik D Ewaluacja coachingu
  • Zasoby
  • O autorce
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Coaching biznesowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.