reklama - zainteresowany?

CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami - Onepress

CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 83-7197-864-2
stron: 192, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-12-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami

Tagi: Obsługa klienta

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocÄ… zarzÄ…dzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i zwiÄ…zać go z firmÄ…?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniajÄ… obraz firmy i standardy obsÅ‚ugi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

  • Poznać tajemnicÄ™ utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia siÄ™ z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiÄ…zaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobÄ™ dokonujÄ…cÄ… zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na wÅ‚aÅ›ciwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejÄ™tność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usÅ‚ug.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostaÅ‚e technologie sÅ‚użą komunikacji z klientem oraz pomagajÄ… w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć siÄ™, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiedniÄ… jego obsÅ‚ugÄ™ oraz organizacjÄ™ firmy w celu wÅ‚aÅ›ciwego przepÅ‚ywu danych.

Dodaj do koszyka CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami

Spis treści

CRM. Zarz

Dodaj do koszyka CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.