reklama - zainteresowany?

Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii - Onepress

Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
ebook
Autor: Patryk Gałuszka
ISBN: 978-83-748-8020-6
stron: 298, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,00 zł

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Tagi: Sprzedaż

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.

Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?

Postęp technologiczny wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. piractwo internetowe godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

 

Osoby które kupowały "Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
  • Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Spis treści

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.