reklama - zainteresowany?

Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii - Onepress

Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
ebook
Autor: Patryk Gałuszka
ISBN: 978-83-748-8020-6
stron: 298, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,80 zł (poprzednio: 46,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Tagi: Sprzedaż

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy siÄ™ nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. PomiÅ„my chwilowo tak oczywiste przykÅ‚ady jak kupno pÅ‚yty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za poÅ›rednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia siÄ™ ona w filmach i reklamach, czÄ™sto decydujÄ…c o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelowÄ… windÄ…. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzykÄ… kryje siÄ™ potężny, skomplikowany system przepÅ‚ywu Å›rodków pieniężnych od osób i instytucji korzystajÄ…cych z muzyki do wytwórni oraz artystów jÄ… tworzÄ…cych i wykonujÄ…cych.

Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynujÄ…cym wyzwaniem?

PostÄ™p technologiczny wynalezienie metod kompresji dźwiÄ™ku (plik mp3) oraz upowszechnienie siÄ™ Internetu caÅ‚kowicie zmieniajÄ… dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rÄ™kÄ™ dużym wytwórniom muzycznym. WmawiajÄ… one opinii publicznej, że tzw. piractwo internetowe godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominujÄ… emocje, a zdecydowanie brakuje podejÅ›cia merytorycznego.

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Spis treści

Dodaj do koszyka Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.