Badanie potrzeb klienta - Onepress
ISBN: 978-83-770-1947-4
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2016-03-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 32,90 zł
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?
Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!
Â
Wiedza, która zaprocentuje
W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.
Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.
Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz informacje oraz rozwiązania, które sprawią, że przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością doskonale rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.
Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.
Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania całych rozdziałów.
Praktyka to Twój cel
Ideą, która przyświecała autorce podczas pisania tej książki, to Twoja umiejętność przełożenia zdobytej wiedzy na praktykę oraz pewność, że umiesz wykorzystywać wszystkie narzędzia, niezbędne do podnoszenia jakości Twojej komunikacji z klientem.
Od strony praktycznej nauczysz się, w jaki sposób przeprowadzić przygotowanie do badania potrzeb klienta, jak skutecznie je wykonać oraz jak pozyskane tą drogą informacje wykorzystać do sfinalizowania sprzedaży i późniejszej obsługi posprzedażowej.
Po przeczytaniu tej książki będziesz umiał zadawać odpowiednie pytania, będziesz rozróżniał pytania otwarte od zamkniętych oraz przede wszystkim nauczysz się zadawać je w odpowiedniej kolejności.
Autorka przekazuje również wiedzę, jak uważnie słuchać klienta i co zrobić, aby również zostać wysłuchanym. Będziesz także wiedział, jak rozpoznać moment pozyskania uwagi Twojego Klienta oraz identyfikowanie jego potrzeb.
Co najważniejsze, nauczysz się przeprowadzać badanie potrzeb w sposób intuicyjny, który z czasem przekształci się w sposób zupełnie dla Ciebie naturalny.
Przeprowadzanie badań potrzeb klienta zostanie Twoją kompetencją, której wykorzystywanie w codziennej pracy będzie zupełnie nieświadome i bezwysiłkowe.
Informacje w tej książce zostały ułożone tak, abyś mógł w sposób jasny i uporządkowany zdobyć wszystkie potrzebne do skutecznego badania Klienta dane, które finalnie staną się dla Ciebie oczywistą oczywistością.
Język użyty w tej książce, jest językiem prostym, klarownym i zrozumiałym zarówno dla osób, które pracują w zawodzie Przedstawiciela Handlowego już 5, 10 czy nawet 20 lat, jak również dla osób, które przygodę z tym zawodem dopiero zaczynają. Książka ta jest zarówno mocnym fundamentem budowania kariery Przedstawiciela Handlowego, jak i doskonaleniem na tym polu samego siebie i możliwością osiągnięcia wyżyn tej konkretnej ścieżki zawodowej.
Z pewnością książkę tą będą czytać również osoby zastanawiające się, czy zawód Przedstawiciela Handlowego jest tym, co naprawdę chcą w życiu robić. Czy sprzedaż jest tym, co mi się podoba? Czy sprzedaż jest tym, co kocham? Czy będę mógł to pokochać? Po lekturze książki Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu będziesz mógł skutecznie odpowiedzieć sobie na te pytania.
Rozwojowce
Ćwiczenia znajdujące się w tej książce gwarantują efektywność sprzedaży i osiągnięcie wyższych niż do tej pory wyników tylko jeśli będziesz wykonywał je rzetelnie, konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem.
Nazwane są one rozwojowcami, ponieważ to dzięki ich wykonywaniu będziesz mógł się rozwinąć. Twoje badanie potrzeb klienta będzie osiągało coraz to wyższe poziomy jakości, ale przede wszystkim będzie przynosiło coraz lepsze efekty sprzedażowe, które staną się coraz lepsze zarówno jakościowo (większa wartość zleceń, umów, kontraktów), jak i ilościowo (większa ilość podpisanych zleceń w krótszym czasie).
Rozwojowiec to narzędzie, dzięki któremu dostrzeżesz, że warto zdobywać wiedzę sprzedażową, a co najważniejsze warto efektywnie wprowadzać ją w życie. Zauważysz także, że konsekwentne ćwiczenia przyniosą wymierne korzyści i efekty wielokrotnie większe niż mogłeś się spodziewać.
W każdym z rozdziałów znajduje się jeden lub dwa rozwojowce dedykowane poszczególnym zagadnieniom.
To, co różni zwykłego przedstawiciela handlowego od eksperta sprzedaży tkwi w jednym szczególe: Ci drudzy sprzedają więcej, poświęcając dużo mniej czasu, a ich relacje z klientami są wieloletnie, długofalowe i szczere.
Dzięki książce Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu odkryjesz tajemnice, które znają i stosują tylko Efektywni Przedstawiciele Handlowi.
Poznasz zasady, dzięki którym sprzedają oni więcej, co ma oczywisty wpływ na zarobki, będące znacznie wyższe niż te należące do tłumów zwykłych Przedstawicieli Handlowych.
Jeżeli zaczniesz robić to, co Efektywni Przedstawiciele Handlowi - w niedługim czasie staniesz się jednym z nich. Jeżeli już nim jesteś, to tym bardziej warto, abyś przeczytał tą książkę i z pewnością to zrobisz. Dlaczego ?
Bo jesteś Efektywnym Przedstawicielem Handlowym, więc wiesz, że zawsze można zrobić coś lepiej, a dzięki temu zarabiać więcej, co pozwoli Ci na rozwój pasji, zainteresowań i bardziej rozwijające spędzanie czasu wolnego z rodziną.
Zrób to. Nie bój się własnego potencjału. Zamów tą książkę już teraz.
Urszula Bartkowska trener i coach. Praktyk sprzedaży od 17 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.
Â
Osoby które kupowały "Badanie potrzeb klienta", wybierały także:
- Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34,90 zł, (17,45 zł -50%)