reklama - zainteresowany?

Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - Onepress

Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-5387-4
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2012-08-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Sprzedaż

Sprzedawca w dążeniu do ideału

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • SÅ‚abi handlowcy szybko rezygnujÄ… lub sÄ… zwalniani z pracy.
  • Dobrzy handlowcy zarabiajÄ… przeciÄ™tnie.
  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiajÄ… dobrze.
  • Åšwietni handlowcy zarabiajÄ… bardzo dobrze.
  • Wybitni handlowcy… nie majÄ… żadnych limitów wynagrodzeÅ„!

Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, Å›wietnego sprzedawcÄ™, na wspólnÄ… wÄ™drówkÄ™, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie siÄ™, co jest bardziej opÅ‚acalne w dÅ‚uższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mÄ…drze wywierać wpÅ‚yw na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które bÄ™dÄ… dobre dla obu stron. Zwróci TwojÄ… uwagÄ™ na siÅ‚Ä™ pÅ‚ynÄ…cÄ… z umiejÄ™tnego zadawania pytaÅ„ i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dziÄ™ki któremu zdobÄ™dziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz siÄ™ prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!



Arkadiusz Bednarski - jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Ze sprzedażą związany od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i członek zarządu. Autor dziewięciu książek, w tym bestsellera Mistrz sprzedaży (Onepress, 2009). Ogromna popularność tej książki zdecydowała o przygotowaniu kolejnego wydania, które ukazało się w styczniu 2012 roku.

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treści

Wstęp do wydania drugiego (7)

1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (9)

  • Dwie metody na osiÄ…gniÄ™cie sukcesu w sprzedaży (9)
  • Różne definicje sukcesu (10)
  • Konsekwencja i dyscyplina (23)
  • Etapy rozwoju handlowca (25)
  • Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (30)

2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (35)

  • Znam - Rozumiem - StosujÄ™ (35)
  • FormuÅ‚a C - M - S (38)
  • Dlaczego mamy problem z realizacjÄ… celów? (39)
    • Rozmycie (40)
    • Dystraktory (40)
  • PodejÅ›cie do wytyczania celów (42)
  • Wytyczanie celów - warsztat (49)
    • Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdÄ™ chcesz (51)
    • Etap 2. Precyzja, czyli okreÅ›l termin realizacji (60)
    • Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (61)
    • Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (66)
    • Etap 5. DziaÅ‚anie, czyli co zrobić teraz (67)
  • Co dalej? (69)
    • Kontakt (69)
    • Elastyczność (70)
    • CzÄ™stotliwość (70)

3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (81)

  • "Etyka" wokóÅ‚ nas (85)
  • Jak wpÅ‚ywać na decyzje klienta? (86)
  • Argumentowanie (92)
  • Jak i skÄ…d czerpać niezbÄ™dne kompetencje? (93)
  • W jakich sytuacjach używać argumentów? (97)
    • Erozja relacji (104)
    • Tworzenie niewÅ‚aÅ›ciwych relacji (106)
    • Deficyt kompetencji (112)

4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (115)

  • To, co dziaÅ‚a zawsze - zasady i techniki wpÅ‚ywu uniwersalnego (123)
    • Budowanie kontaktu (123)
    • Dostrojenie (123)
    • Dostrojenie - prowadzenie (125)
    • Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (128)
    • Negacje i pochodne (130)
    • Powtarzanie (134)
    • Komunikaty wieloznaczne (137)
  • To, co dziaÅ‚a czasami - wpÅ‚yw ograniczony (139)
    • Spójniki (143)
    • Presupozycje (155)
    • SÅ‚owa-klucze (167)
    • SÅ‚owa-puÅ‚apki (169)
    • JÄ™zyk czasu (170)
    • Akcent i intonacja (171)
    • Postawa (173)
  • MÄ…dre stosowanie technik wywierania wpÅ‚ywu (175)
    • Gratis! (176)

5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (179)

  • SiÅ‚a zadawania pytaÅ„ (181)
  • Jak sprzedawać, zadajÄ…c pytania? (185)
  • Wzorzec PytaÅ„ ProwadzÄ…cych, czyli formuÅ‚a rozmowy handlowej opartej na pytaniach (218)
    • Metody zamiany zdaÅ„ twierdzÄ…cych na pytania (219)

Kolejne kroki (227)

Bibliografia (229)

  • Publikacje książkowe (229)
  • Publikacje audio (230)

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.