reklama - zainteresowany?

Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa - Onepress

Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa
ebook
Autor: Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg
ISBN: 978-8-3808-8147-1
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,86 zł (poprzednio: 22,33 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,47 zł)

Dodaj do koszyka Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa

Tagi: Controlling | Finanse | Rachunkowość | Zarządzanie

Publikacja poÅ›wiÄ™cona jest analizie fundamentalnej przedsiÄ™biorstwa pojmowanej jako proces badania rynku kapitaÅ‚owego w oparciu o dane fundamentalne pochodzÄ…ce ze spóÅ‚ki i rynku dla potrzeb oszacowania wartoÅ›ci wewnÄ™trznej akcji. Ma charakter merytoryczno-metodycznym. GÅ‚ówny nacisk poÅ‚ożono w niej na problemy wykorzystania analizy finansowej oraz wyceny przedsiÄ™biorstwa. ZaletÄ… publikacji jest przede wszystkim ukÅ‚ad i przejrzystość rozważaÅ„ oraz dopracowanie pod wzglÄ™dem dydaktycznym. Poszczególne części zostaÅ‚y domkniÄ™te ustÄ™pami aktywizujÄ…cymi Czytelnika w postaci kluczowych problemów, pytaÅ„ testowych oraz zadaÅ„ do samodzielnego rozwiÄ…zania. Książka zawiera kompleksowe, a zarazem syntetyczne ujÄ™cie najważniejszych problemów, dylematów i sposobów wyboru inwestycji kapitaÅ‚owej z wykorzystaniem analizy finansowej, bÄ™dÄ…cej kondensatem wiedzy na temat badania kondycji finansowej organizacji gospodarczych w formule najczęściej prezentowanej w literaturze przedmiotu i stosowanej w praktyce. Ma dużą wartość naukowÄ… i dydaktycznÄ…, stanowiÄ…c bazÄ™ wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania, a także porzÄ…dkujÄ…c i wzbogacajÄ…c wiedzÄ™ przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz poczÄ…tkujÄ…cych inwestorów, poszukujÄ…cych podstawowych rozwiÄ…zaÅ„ w zakresie przeprowadzania analizy finansowej i wyceny przedsiÄ™biorstwa. 

Dodaj do koszyka Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Kwalifikacja A.36. Część 2. Prowadzenie rachunkowoÅ›ci. PodrÄ™cznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowoÅ›ci
  • Mapy drogowe produktu - nowe podejÅ›cie. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewnoÅ›ci
  • Controlling w przykÅ‚adach. Poradnik praktyka
  • Åšrodki trwaÅ‚e - Poznaj nowe przepisy
  • ABC Excel 2010 PL

Dodaj do koszyka Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa

Spis treści

Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa eBook -- spis treści

Wprowadzenie 7

Rozdział I. Istota analizy fundamentalnej 11
1. Istota i zakres analizy fundamentalnej 11
2. ŹródÅ‚a informacyjne analizy fundamentalnej 19
3. Problemy 34
4. Pytania testowe 34

Rozdział II. Analiza finansowa przedsiębiorstwa 35
1. Analiza finansowa – istota i rodzaje oceny kondycji finansowej 35
2. Analiza podstawowych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa 42
2.1. Analiza bilansu 42
2.2. Analiza rachunku zysków i strat 58
2.3. Analiza rachunku przepÅ‚ywów pieniężnych 69
3. Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa 76
3.1. Wskaźniki płynności finansowej 78
3.2. Wskaźniki zadłużenia 93
3.3. Wskaźniki sprawności działania 97
3.4. Wskaźniki rentowności 99
3.5. Wskaźniki rynkowe 107
4. Problemy 120
5. Pytania testowe 121
6. Zadania do samodzielnego rozwiÄ…zania 122

Rozdział III. Wycena przedsiębiorstwa 125
1. Istota wyceny przedsiębiorstwa 125
2. Koszt kapitału przedsiębiorstwa 129
3. Metody wyceny przedsiębiorstwa 152
3.1. Metody majÄ…tkowe 154
3.2. Metody dochodowe 159
3.2.1. Wolne przepływy pieniężne jako determinanta wyceny przedsiębiorstwa 159
3.2.2. Charakterystyka metod dochodowych 166
3.3. Metody mieszane 170
3.4. Metody porównawcze (rynkowe) 172
4. Problemy 175
5. Pytania testowe 176
6. Zadania do samodzielnego rozwiÄ…zania 177

Zakończenie 181
Bibliografia 185
Spis tabel 195
Spis rysunków 197
Odpowiedzi do pytań testowych 199

Dodaj do koszyka Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.