reklama - zainteresowany?

Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności - Onepress

Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności
ebook
Autor: Bogdan Bereza
ISBN: 978-83-269-3449-0
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2014-12-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,25 zł

Dodaj do koszyka Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami

 Książka jest syntetycznym opracowaniem na temat coraz bardziej popularnej metodologii wdrożeÅ„ systemów informatycznych - Agile, pozwalajÄ…cym znaleźć odpowiedź na pytanie: kiedy i w jakim celu zdecydować siÄ™ wÅ‚aÅ›nie na niÄ…, a nie na klasycznÄ… metodykÄ™. Książka zawiera szczegóÅ‚owe porady i praktyczne przykÅ‚ady. Taka pozycja to dla Czytelników namiastka wieloletniego doÅ›wiadczenia i streszczenie pogÅ‚Ä™bionej, niedostÄ™pnej gdzie indziej wiedzy z dziedziny IT, organizacji i inżynierii oprogramowania. Jest to również Å›wietne uzupeÅ‚nienie i pogÅ‚Ä™bienie szkoleÅ„ z obszaru Agile.

Dodaj do koszyka Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności

 

Osoby które kupowały "Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności

Spis treści

Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności eBook -- spis treści

 WstÄ™p 

Metody zwinne – wprowadzenie 

1.1. Metoda prób i bÅ‚Ä™dów – lekarstwo na niepewność 

1.2.  Najważniejsze fakty z historii metod iteracyjnych i przyrostowych 

1.3. Dalszy rozwój metod zwinnych – post-agilism 

1.4. PrzeglÄ…d metod zwinnych 

1.5. Metametoda – wybór procesu 

1.6. Unikanie szkodliwych nieporozumieÅ„ na temat Agile 

1.7. Agile w kaskadowym Å›wiecie 

2.  Od potrzeby biznesowej do zaspokojenia – zwinna realizacja 

2.1. Etapy życia produktu: projekt, wdrożenie, utrzymanie 

2.2. Czy klienci potrzebujÄ… dobrych produktów? 

2.3. Brak kosztów jakoÅ›ci projektów i jakoÅ›ci produktów 

2.3. Modele cyklu życia oprogramowania 

2.4. CiÄ…gÅ‚a integracja i czÄ™ste dostawy 

3. Zwinna inżynieria wymagaÅ„ 

3.1. Cele okreÅ›lania wymagaÅ„ 

3.2. Techniki pozyskiwania wymagaÅ„ 

3.3. Paradoksy wymagaÅ„ i model Kano 

3.4. WspóÅ‚praca z marketingiem 

3.5. Opisywanie wymagaÅ„ 

3.6. Rodzaje wymagaÅ„ – atrybuty jakoÅ›ci 

3.7. Zasady podziaÅ‚u wymagaÅ„ w Scrumie 

3.8. KorzyÅ›ci i koszty zapisywania 

3.9. Opisywanie wymagaÅ„ w jÄ™zyku naturalnym 

3.10. OpowieÅ›ci użytkowników 

3.11. Modelowanie wymagaÅ„ 

3.12. Zatwierdzanie wymagaÅ„ 

3.13.  Weryfikacja, walidacja, negocjowanie i konsolidacja wymagaÅ„ w Agile

3.14.  Interesariusze, kontekst, granica kontekstu i negocjacje w metodach zwinnych

3.15. Zwinne przeglÄ…dy 

3.16. Weryfikacja modeli 

3.17. ZarzÄ…dzanie Å›liskimi wymaganiami 

3.18. Wersjonowanie 

3.19. Åšledzenie powiÄ…zaÅ„ wymagaÅ„ 

4. Planowanie i nadzorowanie w Agile Scrum 

4.1. Zasady dobrego planowania pracy 

4.2. PrzeglÄ…d sposobów szacowania pracochÅ‚onnoÅ›ci 

4.3.  Szacowanie algorytmiczne lub na podstawie doÅ›wiadczenia 

4.4.  Planowanie w Agile: pracochÅ‚onność, wydajność zespoÅ‚u, ryzyko 

4.5. DÅ‚ug techniczny 

4.6. Diagram wypalenia i jego wykorzystanie 

5. Testowanie w Agile 

5.1. Testowanie jako jedna z form zapewnienia jakoÅ›ci w Agile 

5.2.  Cele, rodzaje i poziomy testów wedÅ‚ug kwadrantów testowych Agile 

5.3. Testy czarnej skrzynki i testy dogłębne

5.4. Testy wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (pozafunkcjonalne) w Agile 

5.5. SzkoÅ‚a kontekstowa i testowanie eksploracyjne w Agile 

5.6. Testowanie eksploracyjne w Agile 

5.7. Podstawy automatyzacji testów w projektach Agile 

5.8. Automatyzacja przygotowania testów w Agile 

5.9. Znaczenie automatycznych testów w modelu iteracyjnym 

5.10. WpÅ‚yw Agile na automatyzacjÄ™ testów 

5.11. Testowanie na podstawie modeli 

5.12. Projektowanie testów 

5.13. Sposoby projektowania testów 

5.14. Agile a tradycyjne trudnoÅ›ci testowania 

5.15. ObsÅ‚uga wykrytych bÅ‚Ä™dów 

5.16. Testy jednostkowe 

5.17. Metodyka TDD 

5.18. Testy akceptacyjne a kryteria ukoÅ„czenia – ATDD 

6. Jak być Agile i przetrwać w zespole 

6.1. SpoÅ‚eczne i psychologiczne aspekty pracy zwinnej 

6.2. Znaczenie rytuaÅ‚ów i terminologii Agile 

6.3. Zwinny programista i jego rola w zespole Agile 

6.4. Metody treningu – jak stać siÄ™ zwinnym? 

6.5. Certyfikacje 

6.6. Wady i zalety certyfikatów 

6.7. Wybór certyfikacji 

6.8. Agile po pięćdziesiÄ…tce 

6.9. Agile a kariera 

7. SÅ‚ownik terminów

8. ŹródÅ‚a  

Dodaj do koszyka Agile. Szansa na skokowy wzrost produktywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.