12 kroków uczciwej* sprzedaży - Onepress
ISBN: 978-83-246-5130-6
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2012-04-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)
* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie
DziÄ™ki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ciom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertÄ™, którÄ… zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tÄ™ wiedzÄ™, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz wÅ‚aÅ›ciwego wyboru.
W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:
- Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
- Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
- Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
- Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
- Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?
Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!
Uwaga:
1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.
2. KupujÄ…c tÄ™ książkÄ™, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu bÄ™dziesz wiedziaÅ‚ to, na co autorzy poÅ›wiÄ™cili dwadzieÅ›cia lat pracy, oraz to, że… odniesiesz sukces jako handlowiec.
3. Każda decyzja niesie za sobÄ… ryzyko. DecyzjÄ™ o zakupie tej książki pozostawiamy wyÅ‚Ä…cznie Tobie, bo ostatnie sÅ‚owo zawsze należy do klienta — a Ty jesteÅ› naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk — no fun!".
Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:
Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.J. Christman Kennedy,
Prezes Resource Management International, Inc.
Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".Sławomir Szulżyk,
dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.
Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.Waldemar Lewandowski,
dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez HonoratÄ™ Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliÅ‚o na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiÄ…zki, a wyniki sprzedaży potwierdziÅ‚y skuteczność tej strategii.Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006 – 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.
Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.
Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki ÅšlÄ…skiej w Gliwicach. UzyskanÄ… podczas studiów wiedzÄ™ technicznÄ… wzbogaciÅ‚ praktykÄ… zarzÄ…dzania na stanowiskach kierowniczych. OdnosiÅ‚ liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykaÅ„skich szkoleÅ„ Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project. Ukoronowaniem jego doÅ›wiadczeÅ„ w dziedzinie sprzedaży i szkoleÅ„ byÅ‚a decyzja o zaÅ‚ożeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®, której misjÄ… jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w handlu dzieli siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… i doÅ›wiadczeniami, publikujÄ…c w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuÅ‚y na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiÄ…ganiu sukcesu w handlu.
Dr Honorata Stolarzewicz — absolwentka zarzÄ…dzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. PracÄ™ doktorskÄ… obroniÅ‚a na Uniwersytecie ÅšlÄ…skim. Specjalizuje siÄ™ w zachowaniach klientów i ich wpÅ‚ywie na caÅ‚y proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. WiedzÄ™ i umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsÅ‚ugi zdobywaÅ‚a w praktyce w prywatnych przedsiÄ™biorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem zaÅ‚ożyÅ‚a firmÄ™ Agreement® oferujÄ…cÄ… unikalny program budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i ZarzÄ…dzanie". Jej artykuÅ‚y obejmujÄ… zagadnienia stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.
Osoby które kupowały "12 kroków uczciwej* sprzedaży", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)