reklama - zainteresowany?

12 kroków uczciwej* sprzedaży - Onepress

12 kroków uczciwej* sprzedaży
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
ISBN: 978-83-246-4774-3
stron: 336, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-04-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka 12 kroków uczciwej* sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie

DziÄ™ki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ciom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertÄ™, którÄ… zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tÄ™ wiedzÄ™, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz wÅ‚aÅ›ciwego wyboru.

W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciaÅ‚byÅ› w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz siÄ™, jak przekonać klienta do wartoÅ›ci oraz korzyÅ›ci z posiadania produktu bez kuszenia go niskÄ… cenÄ…?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteÅ› i co powinieneÅ› zrobić, by kolejny krok przybliżyÅ‚ CiÄ™ do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniaÅ‚e relacje, a z innym nie potrafisz siÄ™ dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzÄ™dzia w swojej pracy handlowca?

Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!


Przeczytaj wywiad z autorem!


Uwaga:

1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.

2. KupujÄ…c tÄ™ książkÄ™, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu bÄ™dziesz wiedziaÅ‚ to, na co autorzy poÅ›wiÄ™cili dwadzieÅ›cia lat pracy, oraz to, że… odniesiesz sukces jako handlowiec.

3. Każda decyzja niesie za sobÄ… ryzyko. DecyzjÄ™ o zakupie tej książki pozostawiamy wyÅ‚Ä…cznie Tobie, bo ostatnie sÅ‚owo zawsze należy do klienta — a Ty jesteÅ› naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk — no fun!".

Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:

Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.
J. Christman Kennedy,
Prezes Resource Management International, Inc.

Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".
Sławomir Szulżyk,
dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.

Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
Waldemar Lewandowski,
dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii.
Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006 – 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.

Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.



Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki ÅšlÄ…skiej w Gliwicach. UzyskanÄ… podczas studiów wiedzÄ™ technicznÄ… wzbogaciÅ‚ praktykÄ… zarzÄ…dzania na stanowiskach kierowniczych. OdnosiÅ‚ liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykaÅ„skich szkoleÅ„ Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project. Ukoronowaniem jego doÅ›wiadczeÅ„ w dziedzinie sprzedaży i szkoleÅ„ byÅ‚a decyzja o zaÅ‚ożeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®, której misjÄ… jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w handlu dzieli siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… i doÅ›wiadczeniami, publikujÄ…c w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuÅ‚y na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiÄ…ganiu sukcesu w handlu.

Dr Honorata Stolarzewicz — absolwentka zarzÄ…dzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. PracÄ™ doktorskÄ… obroniÅ‚a na Uniwersytecie ÅšlÄ…skim. Specjalizuje siÄ™ w zachowaniach klientów i ich wpÅ‚ywie na caÅ‚y proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. WiedzÄ™ i umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsÅ‚ugi zdobywaÅ‚a w praktyce w prywatnych przedsiÄ™biorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem zaÅ‚ożyÅ‚a firmÄ™ Agreement® oferujÄ…cÄ… unikalny program budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i ZarzÄ…dzanie". Jej artykuÅ‚y obejmujÄ… zagadnienia stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.

Dodaj do koszyka 12 kroków uczciwej* sprzedaży

Spis treści

Dodaj do koszyka 12 kroków uczciwej* sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.