reklama - zainteresowany?

Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD - Onepress

Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD
Autor: Roberts-Phelps Graham
ISBN: 978-8-3264-1458-9
stron: 248, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 239,14 zł (poprzednio: 278,07 zł)
Oszczędzasz: 14% (-38,93 zł)

Dodaj do koszyka Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Tagi: Obsługa klienta

Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.

Opisy ćwiczeń zawierają:

- informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników

- procedurę przeprowadzenia ćwiczenia

- dokładną instrukcję dla prowadzącego

- listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji

- arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.

Dodaj do koszyka Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Spis treści

Dodaj do koszyka Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.