reklama - zainteresowany?

Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD - Onepress

Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD
Autor: Roberts-Phelps Graham
ISBN: 978-8-3264-1458-9
stron: 248, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 239,14 zł (poprzednio: 278,07 zł)
Oszczędzasz: 14% (-38,93 zł)

Dodaj do koszyka Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Tagi: Obsługa klienta

Uniwersalny zbiór materiaÅ‚ów szkoleniowych doskonalÄ…cych umiejÄ™tnoÅ›ci obsÅ‚ugi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wyksztaÅ‚cenia i doÅ›wiadczenia zawodowego.

Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeÅ„ i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijajÄ… gÅ‚ównie umiejÄ™tnoÅ›ci interpersonalne niezbÄ™dne do skutecznego komunikowania siÄ™, które wpÅ‚ywajÄ… na jakość kontaktów z klientami. MajÄ… na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciaÅ‚a i tonu gÅ‚osu. PomagajÄ… również ksztaÅ‚tować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatiÄ™, doskonalić umiejÄ™tność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. WiÄ™kszość ćwiczeÅ„ można modyfikować, tak aby wykorzystać doÅ›wiadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.

Opisy ćwiczeń zawierają:

- informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników

- procedurę przeprowadzenia ćwiczenia

- dokładną instrukcję dla prowadzącego

- listy potrzebnych materiaÅ‚ów i warianty możliwych modyfikacji

- arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.

Dodaj do koszyka Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.