reklama - zainteresowany?

Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1 - Onepress

Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1
Autor: David Coulthard
Tłumaczenie: Jeżewski Władysław
ISBN: 9788366142022
okładka: twarda
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,35 zł (poprzednio: 54,29 zł)
Oszczędzasz: 22% (-11,94 zł)

Dodaj do koszyka Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

Tagi: Przywództwo

Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie.

Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy?
I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry?
W czym tkwi tajemnica sprawnego zarzÄ…dzania czasem przez Rona Dennisa?
I jak może ona pomóc producentom telewizyjnym?
Dlaczego FormuÅ‚a 1 jest przykÅ‚adem wspaniaÅ‚ego przywództwa, motywacji i strategii?
I czego możemy się z tego nauczyć?

W ZwyciÄ™skiej formule kierowca, komentator i przedsiÄ™biorca David Coulthard wprowadza nas w tajemny Å›wiat FormuÅ‚y 1. Prosto, ciekawie i przekonujÄ…co opowiada, jak po zakoÅ„czeniu kariery sportowej stawiÅ‚ czoÅ‚o nowym wyzwaniom dziÄ™ki umiejÄ™tnoÅ›ciom nabytym w czasach, gdy byÅ‚ w czoÅ‚ówce najbardziej wymagajÄ…cej dyscypliny sportów motorowych.

PiszÄ…c o sobie i wybitnych ludziach, których znaÅ‚ osobiÅ›cie, takich jak Lewis Hamilton, Ron Dennis, sir Frank Williams, Christian Horner i Sebastian Vettel, Coulthard fascynujÄ…co pokazuje FormuÅ‚Ä™ 1 od kuchni, a jednoczeÅ›nie wprowadza nas w Å›wiat biznesu, którym jest sport i Å›wiat sportu.

ZwyciÄ™ska FormuÅ‚a oparta jest na kilku fundamentalnych przekonaniach. Trzeba pracować rzetelnie i trzeba pracować ciężko, „bo ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiÅ‚a”; trzeba wierzyć w siebie, ale należy też siebie poznać, swoje preferencje i możliwoÅ›ci, by uwolnić osobisty potencjaÅ‚; trzeba nauczyć siÄ™ pracować w zespole, być otwartym na innowacje, umieć szacować ryzyko i je podejmować; nie wolno ulegać wygodnej stagnacji, nie wolno grać nieczysto; trzeba umieć odnosić sukcesy i ponosić straty.

O autorze:

David Coulthard jest kawalerem Orderu Imperium Brytyjskiego i byÅ‚ym brytyjskim kierowcÄ… FormuÅ‚y 1, który po zakoÅ„czeniu kariery sportowej zostaÅ‚ prezenterem, komentatorem, dziennikarzem i przedsiÄ™biorcÄ…. WystÄ…piÅ‚ w 247 wyÅ›cigach, zwyciężajÄ…c w trzynastu i sześćdziesiÄ…t dwa razy stajÄ…c na podium. W 2001 roku zostaÅ‚ wicemistrzem Å›wiata F1, startujÄ…c w barwach zespoÅ‚u McLaren.

Po zakoÅ„czeniu startów w Formule 1 kontynuowaÅ‚ wspóÅ‚pracÄ™ z Red Bullem jako konsultant i zostaÅ‚ komentatorem wyÅ›cigów FormuÅ‚y 1 dla stacji telewizyjnej BBC. Od 2016 roku byÅ‚ komentatorem i analitykiem telewizji Channel 4 podczas zawodów FormuÅ‚y 1.

JeÅ›li chodzi o dziaÅ‚alność biznesowÄ…, to Coulthard jest miÄ™dzy innymi wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem agencji reklamowej Velocity Experience, która w 2017 roku zorganizowaÅ‚a imprezÄ™ F1 Live London, oglÄ…danÄ… na żywo przez 100 tysiÄ™cy widzów, oraz Å›wietnie prosperujÄ…cej firmy producenckiej Whisper Films, która specjalizuje siÄ™ w najwyższej jakoÅ›ci filmach reklamowych oraz dokumentalnych i programach sportowych (transmitowaÅ‚a miÄ™dzy innymi wyÅ›cigi FormuÅ‚y 1 na zlecenie stacji Channel 4).

Dodaj do koszyka Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

 

Osoby które kupowały "Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Zwycięska Formuła. Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.