Zr - Onepress
ISBN: 978-83-67400-13-8
stron: 90, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,00 zł
Osoby które kupowały "Zr", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
Spis treści
Zrównoważone Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - wybrane zagadnienia eBook -- spis treści
Wstęp 7
1. Istota Zrównoważonego Zarządzania Zasobami Ludzkimi 11
1.1. Rodowód i definicja Zrównoważonego Zarządzania Zasobami Ludzkimi 11
1.2. Role i architektura systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
w obliczu założeń ZZZL 15
2. Zrównoważone przywództwo w kontekście implementacji Zrówn ważonego Zarządzania Zasobami Ludzkimi 22
2.1. Wokół istoty zrównoważonego przywództwa. 22
2.2. Praktyki zrównoważonego przywództwa 28
2.3. Rozwój zrównoważonego przywództwa jako podstawa wprowadzania i doskonalenia ZZZL 37
3. Zrównoważone Zarządzanie Zasobami Ludzkimi a różnorodność
form zatrudnienia 41
3.1. Podejście do pracowników i formy ich zatrudnienia jako przedmiot koncepcji zrównoważonego rozwoju 41
3.2. Umowa o pracę na czas nieokreślony jako standardowa forma zatrudnienia 43
3.3. Umowa o pracę na czas określony – konsekwencje braku stab lizacji 49
3.4. Umowy prawa cywilnego i samozatrudnienie – gdy zatrudniony nie jest pracownikiem 51
3.5. Pracownicy z agencji pracy tymczasowej – problem podziału kompetencji pomiędzy przedsiębiorstwo użytkujące a agencję 54
4. Rozwój kompetencji przyszłości jako element Zrównoważonego Z rządzania Zasobami Ludzkimi 58
4.1. Pożądane kompetencje pracowników współczesnych organizacji w świetle ZZZL 58
4.2. Kompetencje przyszłości w świetle różnorodności wiekowej pracowników 62
4.3. Pożądane kompetencje w organizacjach wirtualnych 64
4.4. Wybrane instrumenty zarządzania efektami pracy w kontekście rozwoju kompetencji przyszłości 69
Zakończenie 72
Bibliografia 75
Spis rysunków 87
Spis tabel 87
Abstract. 88