Zmiany w zarz - Onepress

ISBN: 9788380306271
stron: 221, Format: ebook
Data wydania: 2024-10-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,12 zł (poprzednio: 35,95 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,83 zł)
Osoby które kupowały "Zmiany w zarz", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Zmiany w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami w warunkach gospodarki cyfrowej. Wybrane zagadnienia eBook -- spis treści
WPROWADZENIE 1 Anna Skowronek-Mielczarek WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH A PROCESY ZARZĄDZANIA MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI Wprowadzenie 1.1. Wykorzystywanie wybranych technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwach 1.2. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w wybranych obszarach zarządzania przedsiębiorstwem 1.3. Korzyści z wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwie 1.4. Bariery we wdrażaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwie Podsumowanie Bibliografia 2 Celina Sołek-Borowska TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE A CYBERBEZPIECZEŃSTWO MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Wprowadzenie 2.1. Technologie informacyjno-komunikacyjne a procesy zarządzania współczesnym małym i średnim przedsiębiorstwem 2.2. Budżet i wydatki na nowe technologie 2.3. Cyberbezpieczeństwo - postrzeganie przez MŚP i alokacja środków 2.4. Personel IT 2.5. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa 2.6. Bezpieczeństwo w mediach społecznościowych Podsumowanie Bibliografia 3 Justyna Bętlewska ZARZĄDZANIE FINANSAMI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW A GOSPODARKA CYFROWA - WYNIKI BADAŃ Wprowadzenie 3.1. Obszary zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu finansami małych i średnich przedsiębiorstw 3.2. Możliwości wykorzystania technologii cyfrowych w zarządzaniu finansami badanych małych i średnich przedsiębiorstw 3.3. Korzyści z wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu finansami badanych przedsiębiorstw 3.4. Bariery w zastosowaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu finansami badanych przedsiębiorstw Podsumowanie Bibliografia 4 Marta Ziółkowska MARKETING W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH W ERZE TRANSFORMACJI CYFROWEJ Wprowadzenie 4.1. Technologie cyfrowe wykorzystywane w marketingu 4.2. Narzędzia komunikacji i content marketingu 4.3. Budżet na technologie cyfrowe w MŚP Podsumowanie Bibliografia 5 Aleksandra Stanek-Kowalczyk ZRÓWNOWAŻONE ZARZĄDZANIE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W GOSPODARCE CYFROWEJ Wprowadzenie 5.1. Nowe technologie 5.2. Rozumienie pojęcia zrównoważonego rozwoju w organizacji 5.3. Wykorzystywanie nowych technologii w zarządzaniu zrównoważonym rozwojem w organizacji 5.4. Wykorzystanie nowych technologii w ramach wspierania realizacji SDGs Podsumowanie Bibliografia 6 Monika Zajkowska INNOWACJE ZRÓWNOWAŻONE W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH W WYMIARZE GOSPODARKI CYFROWEJ Wprowadzenie 6.1. Trendy technologiczne w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw 6.2. Wykorzystanie technologii cyfrowych w różnych rodzajach innowacji 6.3. Celowość wykorzystywania technologii cyfrowych w rozwoju innowacji - perspektywa zrównoważona 6.4. Korzyści z zastosowania technologii cyfrowych w innowacjach przedsiębiorstw 6.5. Obawy przed wykorzystaniem technologii cyfrowych w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw Podsumowanie Bibliografia ANEKS SPIS RYSUNKÓW SPIS