reklama - zainteresowany?

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć - Onepress


ebook
Autor: Michael Port
Tytuł oryginału: Book Yourself Solid: The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9399-3
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,50 zł (poprzednio: 47,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-23,50 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Mała firma | Obsługa klienta | Sprzedaż

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

  • Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
  • Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
  • Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę
-- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Sztuka rozpoczynania 2.0

Dodaj do koszyka

Spis treści

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć eBook -- spis treści

  • Podziękowania (9)
  • Słowo wstępne (11)
  • Uwaga od autora (15)
  • Przedmowa (21)

    MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

    • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
    • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
    • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
    • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

    MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

    • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
    • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
    • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
    • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

    MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

    • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
    • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
    • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
    • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
    • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
    • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
    • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
    • Końcowe przemyślenia (275)
    • Bibliografia (279)
    • O autorze (281)
    • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
    • Skorowidz (339)

      Dodaj do koszyka

  • Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



    (c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.