reklama - zainteresowany?

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Onepress

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
mp3
Autor: Marek Jankowski
ISBN: 978-83-246-5543-4
stron: 192, Format: mp3
Data wydania: 2012-07-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Tagi: Mała firma

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz siÄ™:

  • Czy na genialnych pomysÅ‚ach da siÄ™ zarobić?
  • Na czym można zaoszczÄ™dzić, uruchamiajÄ…c firmÄ™?
  • Jak nie marnować pieniÄ™dzy na reklamÄ™ i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansÄ… na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecaÅ‚ nas swoim znajomym?

Czytaj blog Mitologia small biznesu



""

Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

 

Osoby które kupowały "Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
  • Autentyczność przyciÄ…ga. Jak budować swojÄ… markÄ™ na prawdziwym i porywajÄ…cym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujÄ…cych ćwiczeÅ„

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Spis treści

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Audiobook -- spis treści

Wstęp. Dlaczego zakładając firmę, nie warto słuchać rad znajomych (5)

Od pomysłu do planu biznesowego (9)

Niezbędne przygotowania (47)

Niech CiÄ™ zobaczÄ… (79)

Trudne poczÄ…tki (107)

Z klientem za pan brat (151)

Podziękowania (187)

Bibliografia (189)

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.