Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć - Onepress
Tytuł oryginału: Book Yourself Solid: The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9399-3
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,50 zł (poprzednio: 47,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-23,50 zł)
Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem
- Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
- Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
- Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
- określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
- zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
- znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
- zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
- sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę
-- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!
Osoby które kupowały "Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć eBook -- spis treści
MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)
- ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
- ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
- ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
- ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)
MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)
- ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
- ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
- ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
- ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)
MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)
- ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
- ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
- ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
- ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
- ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
- ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
- ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
- Końcowe przemyślenia (275)
- Bibliografia (279)
- O autorze (281)
- Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
- Skorowidz (339)