reklama - zainteresowany?

Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa - Onepress

Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa
ebook
Autor: Hans Joachim Maaz
TÅ‚umaczenie: Jacek Galewski
ISBN: 978-83-66272-65-1
stron: 198, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,90 zł (poprzednio: 34,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,10 zł)

Dodaj do koszyka Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa

Tagi: Ekonomia

 

"Byliśmy społeczeństwem tłumiącym uczucia. Trwaliśmy przy naszych uczuciach, nad całym naszym życiem panował i kształtował je zator uczuć. Byliśmy otoczeni emocjonalnym murem, takim, jak mur berliński otaczający nasz kraj". Tak pisał słynny psychiatra Hans-Joachim Maaz w bestsellerowej książce "Zator uczuć", która ukazała się w 1990 roku.

Dwadzieścia lat później jego analiza pozostaje nadal aktualna. Przeszłość przemija wolniej niż można było się spodziewać. Mur, w rzeczywistości od dawna zburzony, istnieje nadal, nie tylko w umysłach, jak sądzi wielu, ale przede wszystkim w uczuciach. Presja psychiczna, a w jej następstwie wyraźny zespół niedoboru, mogą powstać nie tylko w warunkach autorytarnego systemu podporządkowania, jak w NRD. Także społeczeństwo pozornie otwarte, oparte wyłącznie na wzroście gospodarczym i konsumpcji oraz na egoistycznym interesie, a przy tym zaprzeczające ograniczeniom, jakim poddane jest życie obywateli, zmierza do zbudowania podstawowych blokad emocjonalnych. Wskazywanie tych blokad, analizowanie ich i przyczynianie się do ich rozwiązania jest i pozostanie życiowym celem Hansa-Joachima Maaza.

 

Dodaj do koszyka Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa

 

Osoby które kupowały "Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Zator uczuć. Psychogram pewnego społeczeństwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.