reklama - zainteresowany?

Zastosowanie metod ilo - Onepress

Zastosowanie metod ilo
ebook
Autor: Stefan Forlicz
ISBN: 978-83-7941-622-6
stron: 355, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 54,40 z艂 (poprzednio: 64,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,60 z艂)

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilo

Tagi: Ekonomia | Marketing

We wsp

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilo

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Zastosowanie metod ilo", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilo

Spis tre艣ci

Zastosowanie metod ilo艣ciowych w ekonomii i zarz膮dzaniu eBook -- spis tre艣ci

Rozdzia艂 1

Zr贸wnowa偶ony spo艂eczno-gospodarczy wzrost - czy rozw贸j? Dylemat definicyjny - Stanis艂awa Bartosiewicz 9

1.1. Repetitio mater studiorum est 10

1.2. Kiedy poj臋cie wzrostu r贸wna si臋 poj臋ciu rozwoju? 11

Rozdzia艂 2

Narz臋dzia doskonalenia jako艣ci w budownictwie - Andrzej Bujak, Katarzyna Puszko 15

2.1. Podstawy teoretyczne poprawy jako艣ci w 艣wietle literatury przedmiotu 17

2.2. Przyk艂ady stosowania metod matematycznych poprawy jako艣ci w bran偶y budowlanej 22

Rozdzia艂 3

Licencjaci i magistrowie na rynkach pracy kraj贸w OECD - Maria Cie艣lak 31

3.1. Aktywno艣膰 na rynku pracy 33

3.1.1. Stopa zatrudnienia 33

3.1.2. Stopa bezrobocia 34

3.2. Wynagrodzenia 35

3.2.1. Przeci臋tne wynagrodzenia 35

3.2.2. Zwi膮zki mi臋dzy stopami zatrudnienia i bezrobocia oraz przeci臋tnymi wynagrodzeniami relatywnymi 39

3.2.3. Odsetki najmniej i najwi臋cej zarabiaj膮cych 39

3.3. Pr贸by wyja艣nienia kszta艂towania si臋 relatywnych wynagrodze艅 41

3.3.1. Zwi膮zki ze zmiennymi spo艂eczno-gospodarczymi 41

3.3.2. Zwi膮zki z zasobami kadr 43

Rozdzia艂 4

Wykorzystanie analizy korespondencji do badania internetowej aktywno艣ci informacyjnej przedsi臋biorstw w biznesie internetowym - Adam Czerwi艅ski, Marcin Krzesaj 49

4.1. Okre艣lenie przyczyn zr贸偶nicowania syntetycznych miernik贸w internetowej aktywno艣ci informacyjnej 51

4.2. Wyniki analizy korespondencji internetowej aktywno艣ci informacyjnej 54

4.2.1. Wsp贸艂wyst臋powanie kategorii: wielko艣膰 przedsi臋biorstwa - poczta elektroniczna 55

4.2.2. Wsp贸艂wyst臋powanie kategorii: wielko艣膰 - wyszukiwarki internetowe stron WWW 56

4.2.3. Wsp贸艂wyst臋powanie kategorii: wielko艣膰 - rozsy艂anie oferty za pomoc膮 e-maili 57

4.2.4. Wsp贸艂wyst臋powanie kategorii: model biznesowy - informacje o zakresie oferty 59

4.2.5. Wsp贸艂wyst臋powanie kategorii: model biznesowy - bezpieczna poczta elektroniczna 60

Rozdzia艂 5

Kana艂y dystrybucji informacji w internecie - Agnieszka Dejnaka 65

5.1. Informacja a gospodarstwo domowe 65

5.2. Dystrybucja informacji a decyzje zakupowe gospodarstw domowych poprzez internet - wyniki bada艅 ilo艣ciowych. 69

5.3. Dystrybucja informacji a decyzje zakupowe gospodarstw domowych poprzez internet - wyniki bada艅 jako艣ciowych. 74

Rozdzia艂 6

Wieloetapowa identyfikacja najlepszych wariant贸w wykonania przedsi臋wzi臋cia budowlanego - Miros艂aw Dytczak, Grzegorz Ginda, Tomasz Wojtkiewicz 83

6.1. Zastosowany opis przebiegu przedsi臋wzi臋cia 84

6.2. Dopuszczalne postacie technologicznego grafu przedsi臋wzi臋cia 85

6.3. Procedura wyznaczania najbardziej korzystnego przebiegu przedsi臋wzi臋cia 88

6.4. Przyk艂ad zastosowania procedury 89

Rozdzia艂 7

Por贸wnanie w艂asno艣ci indeks贸w si艂y Shapley'a-Shubika i Banzhafa-Colemana w szczeg贸lnym przypadku g艂osowania w ciele ustawodawczym podzielonym na partie - Maria Ekes 103

7.1. Gra prosta 104

7.2. Gra z prekoalicjami 105

7.3. Gra z艂o偶ona 106

7.4. Opis badanego cia艂a decyzyjnego 107

7.5. Gra z艂o偶ona - prezentacja wynik贸w 111

7.6. Gra z prekoalicjami - prezentacja wynik贸w 119

7.7. Wp艂yw u偶ycia r贸偶nych modeli na zachowanie poszczeg贸lnych indeks贸w 125

Rozdzia艂 8

Wielokryterialny model wspomagaj膮cy planowanie wielko艣ci zam贸wienia na materia艂 w kopalni w臋gla kamiennego - Katarzyna Jakowska-Suwalska, Adam Sojda, Maciej Wolny 135

8.1. Konstrukcja wielokryterialnego modelu wielko艣ci zam贸wienia 136

8.2. Wska藕niki oceny rozwi膮za艅 140

8.3. Przyk艂ad zastosowania wielokryterialnego modelu dla ustalenia wielko艣ci zam贸wienia drewna kopalnianego 141

Rozdzia艂 9

Zastosowanie algorytmu genetycznego w wyznaczaniu harmonogramu dostaw materia艂owych - Katarzyna Jakowska-Suwalska, Adam Sojda, Maciej Wolny 147

9.1. Modele sterowania zapasami 147

9.2. Algorytm genetyczny 150

9.3. Kodowanie rozwi膮zania 150

9.4. Populacja pocz膮tkowa 150

9.5. Ocena rozwi膮zania 151

9.6. Wyb贸r rozwi膮za艅 do dalszej reprodukcji 151

9.7. Tworzenie nowych rozwi膮za艅 151

9.8. Eksperyment 152

9.9. Dob贸r cz臋sto艣ci stosowania procedury heurystycznej 153

9.10. Wyniki eksperymentu 153

Rozdzia艂 10

Modeling Method of Stochastic Systems with Parameters Varying in Time - Arnold Korkhin 159

10.1. Problem statement 159

10.2. Calculation of regression with parameter estimates 161

10. 3. Calculation P-estimate 168

10.4. Choice the unique P-estimate 174

Rozdzia艂 11

Zastosowanie mechanizmu aukcji amsterdamskiej w przypadku przetarg贸w jednokryterialnych: analizy teoretyczne i wyniki bada艅 eksperymentalnych - Pawe艂 Ku艣mierczyk 179

11.1. Aukcja amsterdamska 180

11.2. Zalety aukcji amsterdamskiej 185

11.3. Wykorzystanie eksperyment贸w do por贸wnania w艂asno艣ci mechanizm贸w aukcyjnych 186

11.4. Wyniki eksperyment贸w 190

Rozdzia艂 12

Statystyki pozycyjne w prognozach ostrzegawczych - 艁ukasz Ku藕mi艅ski 199

12.1. Ekstrema jako statystyki pozycyjne i ich rozk艂ady 200

12.2. Asymptotyczne rozk艂ady ekstrem贸w - elementy teorii 201

12.3. Zbie偶no艣膰 wyra偶enia { (n) n} P X <= u 203

12.4. Rozk艂ad Poissona dla przekrocze艅 i asymptotyczny rozk艂ad k-tej najwi臋kszej warto艣ci 204

12.5. Prognozy ostrzegawcze w hydrologii 206

12.6. Zastosowanie rozk艂adu Poissona przekrocze艅 do obliczania prawdopodobie艅stw dla charakterystyk hydrologicznych 208

Rozdzia艂 13

Ocena por贸wnawcza efektywno艣ci ekonomicznej przedsi臋biorstw farmaceutycznych dzia艂aj膮cych na polskim rynku - Krzysztof 艁obos, Miros艂awa Szewczyk 213

13.1. Dane i zmienne wykorzystywane w badaniu 214

13.2. Wyniki i dyskusja 217

Rozdzia艂 14

Equality and proportionality of division - Janusz 艁yko 227

14.1. Equality and proportionality of the division 227

14.2. Degressive proportionality 229

14.3. Measure of acceptable disproportionality 230

Rozdzia艂 15

Diagnoza i perspektywy rozwoju lokalnych rynk贸w nieruchomo艣ci mieszkaniowych - 艁ukasz Mach 233

15.1. Realizacja procesu badawczego - metodologia badawcza 234

15.2. Obszary badawcze oraz lista zmiennych diagnostycznych 235

15.3. Dyskusja wynik贸w bada艅 dotycz膮cych parametryzacji rynku nieruchomo艣ci mieszkaniowych 236

Rozdzia艂 16

Wybrane karty kontrolne indywidualnych pomiar贸w - Piotr Peternek 249

16.1. Klasyczne karty kontrolne indywidualnych pomiar贸w 250

16.2. Karta wykorzystuj膮ca uog贸lniony rozk艂ad Lambda 251

16.3. Analiza przeprowadzonych symulacji 254

Rozdzia艂 17

Wykorzystanie bada艅 ankietowych do analizy jako艣ci 艣wiadcze艅 zdrowotnych w podmiotach wykonuj膮cych dzia艂ania lecznicze - Renata Rasi艅ska, Maria Danuta G艂owacka, Jan Nowomiejski 261

17.1. Poj臋cie jako艣ci 艣wiadcze艅 zdrowotnych 262

17.2. Metodologia bada艅 oceny jako艣ci us艂ug medycznych 263

Rozdzia艂 18

Wp艂yw wybranych linii ub贸stwa relatywnego na ocen臋 sfery ub贸stwa relatywnego - Zofia Rusnak 271

18.1. Metody oceny sfery ub贸stwa relatywnego 272

18.2. Wzgl臋dne ryzyko i iloraz szans 276

18.3. Wyniki bada艅 empirycznych 277

Rozdzia艂 19

Zdolno艣ci prognostyczne wybranych polskich modeli prognozowania upad艂o艣ci przedsi臋biorstw - Angelika Sabuhoro 287

Rozdzia艂 20

Analiza wp艂ywu nier贸wno艣ci dochodowych na zadowolenie z 偶ycia w polskim spo艂ecze艅stwie - Katarzyna Soko艂owska 299

20.1. Metodyka bada艅, dob贸r zmiennych 300

20.2. Wyniki badania 302

Rozdzia艂 21

Analiza zwi膮zk贸w przyczynowych mi臋dzy cenami produkt贸w rolnych w skupie a cenami targowiskowymi - Agnieszka T艂uczak 313

21.1. Metodologia 314

21.2. Wyniki bada艅 315

Rozdzia艂 22

??????????? ????????? ??????? ?? ???????????? ??????????? - ??????? ????????? ????, ???? ?????????? ??????? 323

Rozdzia艂 23

Prognoza liczby student贸w I roku na studiach I stopnia w Polsce na lata 2010-2028 - Piotr Zieli艅ski, Pawe艂 Zygar艂owski 333

23.1. Prognoza liczby ludno艣ci jako podstawa prognoz edukacyjnych 334

23.2. Prognoza liczby student贸w I roku studi贸w I stopnia jako alternatywa dla prognoz og贸lnej liczby student贸w 336

23.3. Za艂o偶enia do prognozy 339

23.4. Prognoza liczby student贸w I roku - uj臋cie sektorowe 342

23.5. Prognoza liczby student贸w I roku - uj臋cie regionalne 349

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.